Gravatar

#21 Highland Park 12 år siden

[url=]"Fans Game Tribute to The Raid"[/url]
[quote=
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#22 McPeter 12 år siden

Damn det er fedt lavet. :-) Må være fedt at have lavet en film hvor fans allerede begynder at tilføre til universet inden den udkommer. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#23 Frederik 12 år siden

Glæder mig sindssygt til at få set "The Raid: Redemption", som de nu har valgt at døbe den.
Gravatar

#24 Wangsgaard 12 år siden

Jeg så Haywire i Skotland og det er en fin film med mange gode momenter men også lidt svagheder i plottet.

I samarbejde med min film buddy "Outbound Sith" se følgende film:

Bullhead
Keep The Lights On
Take Shelter
Martha Marcy May Marlene
Lloyd the Conqueror
Magic Valley
Terri
Take This Waltz
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#25 Fellaheen 12 år siden

Wuthering Heights ser god ud. Det samme gør The Legend of Kaspar Hauser. Desuden viser de Cocteaus Skønheden og Udyret og Også Dværge er Begyndt I Det Små (hvornår får man chancen for at se den i biografen igen?)

Men synes godt de kunne have vist Oslo, 31. August og Once Upon A Time In Anatolia. Dem vil jeg gerne se.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#26 JannikAnd 12 år siden

Fellaheen (25) skrev:
Once Upon A Time In Anatolia
Jeg var helt sikker på, at de ville vise den, men ak! Heldigvis udkommer den på blu ray om et par måneder, så jeg ser frem til at opleve Ceylans fotografering i høj opløsning.

Jeg skriver eksamen i perioden, så jeg må nok nøjes med:

- Faust, Alexander Sokurov
- Wurthering Heights, Andrea Arnold
- I Wish, Hirokazu Kore-eda
- Keyhole, Guy Maddin
- Underwater Love, Shinji Imaoka

Og gensyn med:

- Night of the Hunter, Charles Laughton
- Også Dværger Er begyndt i det små, Werner Herzog
- Dersu Uzala, Akira Kurosawa
Gravatar

#27 Richard Burton 12 år siden

#26 Ellers har jeg bestilt Wuthering Heights, som er afsendt.

Har du iøvrigt set denne?
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#28 JannikAnd 12 år siden

SIR Ridley Scott (27) skrev:
#26 Ellers har jeg bestilt Wuthering Heights, som er afsendt.

Har du iøvrigt set denne?
Niks! Men den ser fantastisk ud!
Gravatar

#29 Fellaheen 12 år siden

JannikAnd (26) skrev:
Jeg var helt sikker på, at de ville vise den, men ak! Heldigvis udkommer den på blu ray om et par måneder, så jeg ser frem til at opleve Ceylans fotografering i høj opløsning.

Ja, det ender nok med det. Har du iøvrigt fået set Oslo, 31. August, Jannik?

Desuden kan man jo kun håbe på at Andrea Arnold har brugt Kate Bush i sit soundtrack :)

[url= Bush - Wuthering Heights[/url]

Og du har selvfølgelig ret med Faust, den vil jeg også meget gerne se. Selvom jeg ikke helt ved, hvad jeg skal forvente efter at have set traileren.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#30 JannikAnd 12 år siden

Fellaheen (29) skrev:
Ja, det ender nok med det. Har du iøvrigt fået set Oslo, 31. August, Jannik?
Desværre. Og jeg har heller ikke set "Reprise", selvom jeg kun hører godt om Joachim Trier.

Fellaheen (29) skrev:
Desuden kan man jo kun håbe på at Andrea Arnold har brugt Kate Bush i sit soundtrack :)
Ja, Kate Bush' sang er endnu den bedste fortolkning af Brontë, næsten bedre end romanen - ihvertfald mere tidsløs. Generelt er The Kick Inside er ret mageløst albu :)

Fellaheen (29) skrev:

Og du har selvfølgelig ret med Faust, den vil jeg også meget gerne se. Selvom jeg ikke helt ved, hvad jeg skal forvente efter at have set traileren.
Jeg har ikke set traileren. Trailermediet er bare ikke en kompatibel forsmag på en Sokurov film. Hvordan skulle en trailer forklare film som "Russian Ark" eller mesterværket "Mother and Son"?

Skriv ny kommentar: