Jeg var også godt opsat på den sunde og slanke stil, men så vælger min arbejdsplads at sende en stor postpakke fyldt til randen med slik og chokolade, da jeg i øjeblikket er på et tre ugers kursusophold pga. min uddannelse. Så meget for den kur. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ramte i dag et nyt "lavpunkt", det er i hvert fald 5 år siden jeg har vejet mindre end jeg gør nu.
Der mangler blot 1½kg før jeg har tabt 25kg, men lige nu er jeg MEGET tæt på at falde i en omgang hotdogs med det hele :S Det er trods alt også weekend, og jeg plejer at tillade mig en "fri-aften" fra slankekuren, det føles godt når man spiser, men det er dobbelt så surt dagen efter, når vægten griner højlydt af en :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er gået lidt i stå lige nu - men det er vægten også. Vejede knap 61. kg i august og er nu på 62,5, så det er da forholdsvis stabilt. Jeg er bare inde i en periode hvor jeg hele tiden er lækkersulten og alle på mit job åbenbart har kage eller flødeboller med hele tiden! Grrr.... den dumme manglende viljestyrke!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg er lidt over 180 og vejede i morges 94.5. Ideelt skal jeg vel ned på ca. 80, men det kommer jeg nok aldrig :) Mit mål hedder lige nu 93kg (som sagt 25kg mindre end da jeg var tungest) og ellers håber jeg på at runde de 90 inden 31/12.
Viljestyrken har jeg til tider, men til andre tider (såsom i dag) mangler den helt, hvilket er ret irriterende. Men så længe der er noget tid imellem mine "tilbagefald", så skal det nok gå.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så længe man har flest "gode" dage... Desværre skal der for mig en hel god uge til at opveje én dårlig dag - i hvert fald hvis det er en af de dage jeg rigtig har skejet ud.
Men sjovt nok så vejer du nu det som jeg vejede for 9 år siden - inden den "store kur" ;)
Så prøv at forestille sig at være 167 og veje 94 kg, hehe...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#491 Bony 15 år siden
#492 dyg 15 år siden
Der mangler blot 1½kg før jeg har tabt 25kg, men lige nu er jeg MEGET tæt på at falde i en omgang hotdogs med det hele :S Det er trods alt også weekend, og jeg plejer at tillade mig en "fri-aften" fra slankekuren, det føles godt når man spiser, men det er dobbelt så surt dagen efter, når vægten griner højlydt af en :)
#493 wimmie 15 år siden
Det er dejligt hva'?
Altså ikke at blive leet af af hot dogs og vægte...
#494 dyg 15 år siden
#495 wimmie 15 år siden
Jeg er gået lidt i stå lige nu - men det er vægten også. Vejede knap 61. kg i august og er nu på 62,5, så det er da forholdsvis stabilt. Jeg er bare inde i en periode hvor jeg hele tiden er lækkersulten og alle på mit job åbenbart har kage eller flødeboller med hele tiden! Grrr.... den dumme manglende viljestyrke!
#496 dyg 15 år siden
Viljestyrken har jeg til tider, men til andre tider (såsom i dag) mangler den helt, hvilket er ret irriterende. Men så længe der er noget tid imellem mine "tilbagefald", så skal det nok gå.
#497 wimmie 15 år siden
Men sjovt nok så vejer du nu det som jeg vejede for 9 år siden - inden den "store kur" ;)
Så prøv at forestille sig at være 167 og veje 94 kg, hehe...
#498 dyg 15 år siden
#499 wimmie 15 år siden
#500 dyg 15 år siden
Nu har jeg fået et par hotdogs og maven er glad, men samvittigheden er pænt negativ. Så må jeg bare løbe 10km i morgen i stedet for 5km.