Gravatar

#481 Bony 15 år siden

Ja, jeg er også på Nike+, med en Nano. Jeg ville heller ikke hverken turde eller gide rende rundt med en iPhone. Den er da forholdsvis stor!? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#482 DarkLight 15 år siden

Er der slet ikke nogen der kender til det nye Nike+ hjemmeside? Det gamle filmz-hold kan vist ikke først over, og når jeg leder efter navnene i det nye, så siger den at der ikke er nogen?

Der findes ellers en challenge, med hvem der har løbet flest kilometer på en måned. Kunne være ret sjovt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#483 Bony 15 år siden

Så startede jeg så småt op igen. Efter at være startet på det nye arbejde, hvor der kun er to ud af 25 ansatte, som ikke er aktive motionister på den ene eller anden måde, måtte jeg tage mig gevaldigt sammen og komme i gang igen. Der afholdes nemlig jævnligt firma-løb m.m. som apoteket deltager aktivt i og det ville være dybt godnat, hvis jeg sagde nej tak til sådanne muligheder, når nu vi så aktivt går ind for andres sundhed. :)

Så i dag løb jeg min standardrute på 3,3 kilometer på godt og vel 18 minutter. Rigtig dårlig tid i forhold til tidligere, men til gengæld løb jeg ruten i ét hug, hvilket jeg ikke var i stand til første gang jeg fik løbeskoene på. Så jeg kan mærke, at jeg er godt på vej igen. Denne gang har jeg heldigvis et incitament i gennem arbejdet, så jeg får svært ved at droppe den sunde vej uden at blive ramt af et styk dårlig samvittighed. God kur. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#484 wimmie 15 år siden

Jeg har hver dag siden søndag sagt at NU skulle jeg ned og træne igen...og hver dag blev det til ud-fladning på sofaen med cola og CSI - en dejlig måde at tilbringe sin eftermiddag på, men desværre også alt alt for doven...min kondition daler nok lige så stille og jeg ved hvor hårdt det bliver at starte op igen hvis jeg ikke snart kommer afsted...

Damn den jetlag!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#485 Spanner 15 år siden

Dagens workout:

Max antal runder på 20 minutter af:

15 Squats
10 Russian Twists (24kg)
5 Hang Power Cleans (60kg)

Det blev 10 runder og de kan alle mærkes i kroppen nu.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#486 dyg 15 år siden

Så er slankekuren sat i gang igen. Denne gang skal den holdes, ellers skuffer jeg mig selv grænseløst.

Første del af kuren gik fra ca. 118kg til 95kg, men med 3-4 måneders sommer-pause (hvor jeg halvhjertet forsøgte at starte en kur igen), så siger vægten efter utallige omgange lækker grill-stegt kød + tilbehør nu 98.5kg.

Målet (i første omgang) er de 93kg, mit 25kgs jubilæum, hvor jeg har lovet at holde en fest for vennerne, og dernæst de 90kg.

Hvordan vil du gøre det?
Samme som sidst regner jeg med: Meget fokus på mine madvaner og en optrapning af motionsniveauet.

Motions-delen er det, der falder mig lettest. Sommeren har budt på baseball og softball, der ikke giver så meget motion, da man nu engang ikke løber helt vildt meget, samt en ugentlig squash-aften, og derudover også lidt løb, når der var tid til det.

Det bliver erstattet af...
1) Løb tre gange om ugen. Forskellige distancer krydret med cooper-test og interval-løb.
2) Besøg i fitness-centeret på mine løbe-hvile-dage, hvor crosstraineren og romaskinerne nok skal straffes
3) Mere Squash!

Madvanerne bliver lidt værre at lave om på. Det skal være slut med alle de søde sager og fastfood. Mit hovedmåltid bliver til frokost, hvor der altid er mulighed for masser af salat på arbejdspladsen, før og efter frokosten er der også masser af gulerødder man kan spise af.

Morgenmaden bliver vel en blanding af lidt æg og ellers noget bran-flakes/havregryn/... Aftensmaden regner jeg med bliver rugbrød med makrel/kylling/kalkun/leverpostej/... Og så skal der selvfølgeligt være masser af lette mellemmåltider for at holde forbrændingen i gang.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#487 Neslom 15 år siden

YOU CAN DO IT!!! :D
Gravatar

#488 b e c h 15 år siden

Fanme god stil!

Hvis du mangler inspiration til morgenmaden, så kan jeg kun anbefale smoothies - jeg er ved at have komponeret en fantomopskrift, som hver dag hjælper mig gennem træning i retning af Ironman i August næste år. . .
Gravatar

#489 davenport 15 år siden

Tænk hvis Bacon var slankende, så man ikke skulle føle sig som en værre bøzzerøv når man stod på gadehjørnet og sluprede en smootie gennem et lyserødt sugerør, mens de andre røvhuller pegede fingre af ens læderjakke med frynser og ens Puck 2gear...
Bare verden var sødere...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#490 Spanner 15 år siden

Men hvis bacon var slankende ville det ikke smage så godt
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: