Og så var jeg på posthuset og hente en pakke fra deep discount dvd: Bernie Mac show - Season 1 (gratis, benyttede mig af deres køb 1 og få 1 gratis tilbud)
og så fik jeg en gave fra min dvd samling: Krav om flere reoler - GRRR
#111 - Det har jeg nægtet min i snart to år, den skal ikke tro at den kan bestemme mængden af reoler i mit hus! Men det ser nu snart ud til, at den river mine eksisterende hylder ned :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#112 min gode ven har en ide om at vi bare skal købe en træplade og slibe/male, og så sætte op med usynlig ophæng, så mange som nu er nødvendig til min samling. Det lyder intressant jeg tænkte er der nogen som i forvejen har sådan en løsning ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Star Wars Trilogy (Limited Original Tin) Min 20. Star Wars udgivelse. :D
Doctor Who - Cyberman Figure
Disse blev afsendt:
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (Limited Edition Slipcase) Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (Limited Edition Slipcase) Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (Limited Edition Slipcase) The Matrix The Matrix: Revisited The Matrix: Reloaded The Matrix: Revolutions The Animatrix The Matrix (Score) The Matrix Trilogy (Paul Champagne Tin Case) i, Robot (Limited Exclusive Slipcase)
Når de kommer har jeg 13 Matrix DVD-udgivelser! :O
Følgende på bestilling:
Back to the Future Trilogy (Limited Japanese 20th Anniversary Gift Set) T2 - Judgement Day (Collector's Edition Laserdisc Box)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Ja, men så er det, at det undrer mig lidt, at du bruger så mange penge på de samme film. Folk siger, at jeg er tosset, når jeg køber en 2. eller 3. udgivelse af samme film, men 13 og 20?! Se det er tosset! :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#111 thebigzzz 19 år siden
Bernie Mac show - Season 1 (gratis, benyttede mig af deres køb 1 og få 1 gratis tilbud)
og så fik jeg en gave fra min dvd samling:
Krav om flere reoler - GRRR
#112 dyg 19 år siden
#111 - Det har jeg nægtet min i snart to år, den skal ikke tro at den kan bestemme mængden af reoler i mit hus! Men det ser nu snart ud til, at den river mine eksisterende hylder ned :(
#113 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#114 Scherlund 19 år siden
Noget i denne stil?
#115 wiseguy 19 år siden
fra Play.com €8.99
#116 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 filt 19 år siden
Star Wars Trilogy (Limited Original Tin)
Min 20. Star Wars udgivelse. :D
Doctor Who - Cyberman Figure
Disse blev afsendt:
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (Limited Edition Slipcase)
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (Limited Edition Slipcase)
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (Limited Edition Slipcase)
The Matrix
The Matrix: Revisited
The Matrix: Reloaded
The Matrix: Revolutions
The Animatrix
The Matrix (Score)
The Matrix Trilogy (Paul Champagne Tin Case)
i, Robot (Limited Exclusive Slipcase)
Når de kommer har jeg 13 Matrix DVD-udgivelser! :O
Følgende på bestilling:
Back to the Future Trilogy (Limited Japanese 20th Anniversary Gift Set)
T2 - Judgement Day (Collector's Edition Laserdisc Box)
#118 dyg 19 år siden
#119 filt 19 år siden
#120 dyg 19 år siden