Ak ja, mit første modem var internt til en Amiga 2000, og det eneste, man kunne bruge det til omkring 1990, var at ringe op til BBS'er og hente små PD-programmer.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg synes det er meget hyggeligt at sidde og fundere over, hvor store skridt der er blevet taget i min levetid indtil videre rent teknologisk.
Til gengæld er det på samme tid både fascinerende, men til tider decideret skræmmende at tænke på, hvad der mon så kommer til at ske de næste 26 år. Sådan en lille ting som robotstøvsugere synes jeg er fascinerende (og smarte), men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad det næste skridt i husholdningsrobottere bliver? Nu har de fået lavet sig en robotgulvvasker også, hvad kommer så? En robotvinduesvasker? Jeg forestiller mig en edderkoppelignende robot, der kan kravle på lodrette flader. Så kommer der vel en automatisk vaskemaskine, der selv sorterer og doserer i vasketøjet. På et tidspunkt vil de så prøve at få flere af disse funktioner koblet sammen, og inden vi har set os om, så er Rosie fra The Jetsons s'gu virkelighed.
Det skal ikke lyde som en dommedagsprofeti, for jeg hilser al teknologisk udvikling, der bidrager til menneskehedens ve og vel kærligt velkommen. Jeg siger bare, at det godt kan skræmme mig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hono - der er ved at blive udviklet usynligt glas, der er nanobehandlet, så det med vinduerne er snart løst. Det samme med fedtede fingre på telefonen, da overfladen skyr alt. Jeg tror det var PC World der havde en artikel om et sidste uge.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#31 HelmerJ 12 år siden
Eller da man kørte BBS via Packet modem til walkien
#32 Thomsen 12 år siden
#33 davenport 12 år siden
#34 Patriarch 12 år siden
#35 Slettet Bruger [1725909253] 12 år siden
#36 Highland Park 12 år siden
#37 HonoDelLoce 12 år siden
Til gengæld er det på samme tid både fascinerende, men til tider decideret skræmmende at tænke på, hvad der mon så kommer til at ske de næste 26 år. Sådan en lille ting som robotstøvsugere synes jeg er fascinerende (og smarte), men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad det næste skridt i husholdningsrobottere bliver? Nu har de fået lavet sig en robotgulvvasker også, hvad kommer så?
En robotvinduesvasker? Jeg forestiller mig en edderkoppelignende robot, der kan kravle på lodrette flader.
Så kommer der vel en automatisk vaskemaskine, der selv sorterer og doserer i vasketøjet.
På et tidspunkt vil de så prøve at få flere af disse funktioner koblet sammen, og inden vi har set os om, så er Rosie fra The Jetsons s'gu virkelighed.
Det skal ikke lyde som en dommedagsprofeti, for jeg hilser al teknologisk udvikling, der bidrager til menneskehedens ve og vel kærligt velkommen. Jeg siger bare, at det godt kan skræmme mig :)
#38 Slettet Bruger [1725909253] 12 år siden
#39 davenport 12 år siden
Jeg tror det var PC World der havde en artikel om et sidste uge.
#40 Slettet Bruger [1725909253] 12 år siden