Jo jo, der er bestemt nogle andre udfordringer nu mht. viden.
Der er jo en del eksempler indenfor det sidste årti, hvor folk har lavet "forskning" på egen hånd og kommet frem til nogle virkelig underlige konklusioner, som de mennesker der ikke giver deres børn vaccinationer.
Sådan noget opstår jo, når man har alle fakta til rådighed, men tolker dem helt forkert.
Jeps, præcis. Men overordnet set er det selvfølgelig en fantastisk ting. Technology/science for the win :)
Engang lyttede jeg til musik på en walkman, hvor der var plads til 2x90 min. på et bånd
You kids have it easy! Vores bånd var kun 2x45 minutter.
(... og nu vil jeg gå ud og finde en flue, som jeg kan lægge an på.)
utyske (13) skrev:
Ja, jeg kan producere et radio/tv-show fra min egen stue og streame det direkte til tusindvis af mennesker, forudsat at de gider at køre på hvad jeg har at sige.
Jamen, det gør vi da, det gør vi da. Så sæt i gang! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Imo er det blevet dyrere end da jeg var knejt. Vi er afhængige af mange forskellige gadgets, der bliver skiftet ud hele tiden. Min dumbphone var det vildeste for et par år siden, nu er den vildt langsom. Og selvom jeg kan ringe og skrive, hvad er hvad jeg bruger den til, føler jeg at jeg skal ha en ny. Da jeg var teenager skulle man spørge hvis man skulle ringe, og fik man lov, var svaret altid "Men kort!" eller "kan det vente til efter 8?"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 mr gaijin 12 år siden
#22 Patriarch 12 år siden
Jeps, præcis. Men overordnet set er det selvfølgelig en fantastisk ting. Technology/science for the win :)
#23 Thomsen 12 år siden
You kids have it easy! Vores bånd var kun 2x45 minutter.
(... og nu vil jeg gå ud og finde en flue, som jeg kan lægge an på.)
Jamen, det gør vi da, det gør vi da. Så sæt i gang! :-)
#24 Slettet Bruger [1725909253] 12 år siden
Nå ja, 2x45 min., ikke at det gør det bedre. :p
I aften kl. 19, baby. ;)
#25 MOVIE1000 12 år siden
#26 davenport 12 år siden
Min dumbphone var det vildeste for et par år siden, nu er den vildt langsom. Og selvom jeg kan ringe og skrive, hvad er hvad jeg bruger den til, føler jeg at jeg skal ha en ny.
Da jeg var teenager skulle man spørge hvis man skulle ringe, og fik man lov, var svaret altid "Men kort!" eller "kan det vente til efter 8?"
#27 Åkepool 12 år siden
Ha ha, ja det var tider. Jeg betalte i en lang periode, alt over 500,- på telefonregningen.
#28 davenport 12 år siden
#29 Slettet Bruger [1725909253] 12 år siden
Jeg sparede 1000-1500 kr. om måneden, da Cybercity lancerede flatrate-abonnementer på alm. modem.
#30 Åkepool 12 år siden
Som de er begyndt at reklamere en del for igen.