Gravatar

#21 mr gaijin 12 år siden

Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#22 Patriarch 12 år siden

utyske (20) skrev:
Jo jo, der er bestemt nogle andre udfordringer nu mht. viden.

Der er jo en del eksempler indenfor det sidste årti, hvor folk har lavet "forskning" på egen hånd og kommet frem til nogle virkelig underlige konklusioner, som de mennesker der ikke giver deres børn vaccinationer.

Sådan noget opstår jo, når man har alle fakta til rådighed, men tolker dem helt forkert.

Jeps, præcis. Men overordnet set er det selvfølgelig en fantastisk ting. Technology/science for the win :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 Thomsen 12 år siden

utyske (13) skrev:
Engang lyttede jeg til musik på en walkman, hvor der var plads til 2x90 min. på et bånd

You kids have it easy! Vores bånd var kun 2x45 minutter.

(... og nu vil jeg gå ud og finde en flue, som jeg kan lægge an på.)

utyske (13) skrev:
Ja, jeg kan producere et radio/tv-show fra min egen stue og streame det direkte til tusindvis af mennesker, forudsat at de gider at køre på hvad jeg har at sige.

Jamen, det gør vi da, det gør vi da. Så sæt i gang! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#24 Slettet Bruger [1725909253] 12 år siden

Nå ja, 2x45 min., ikke at det gør det bedre. :p

I aften kl. 19, baby. ;)
Gravatar

#25 MOVIE1000 12 år siden

Da jeg var mindre havde vi en playstation, se på de unge idag! nu har de en playstation 3 med trådløse kontroller :O WTF
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#26 davenport 12 år siden

Imo er det blevet dyrere end da jeg var knejt. Vi er afhængige af mange forskellige gadgets, der bliver skiftet ud hele tiden.
Min dumbphone var det vildeste for et par år siden, nu er den vildt langsom. Og selvom jeg kan ringe og skrive, hvad er hvad jeg bruger den til, føler jeg at jeg skal ha en ny.
Da jeg var teenager skulle man spørge hvis man skulle ringe, og fik man lov, var svaret altid "Men kort!" eller "kan det vente til efter 8?"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#27 Åkepool 12 år siden

davenport (26) skrev:
Da jeg var teenager skulle man spørge hvis man skulle ringe, og fik man lov, var svaret altid "Men kort!" eller "kan det vente til efter 8?"

Ha ha, ja det var tider. Jeg betalte i en lang periode, alt over 500,- på telefonregningen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#28 davenport 12 år siden

Kan huske at min morfar havde "fri telefon" ifa. sit arbejde, så der fik den ikke for lidt på det sagnomspundende 0059 :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#29 Slettet Bruger [1725909253] 12 år siden

I de go'e gamle dage med 28.8 rockede jeg internet som en gal, jeg havde ofte virkelig store telefonregninger.

Jeg sparede 1000-1500 kr. om måneden, da Cybercity lancerede flatrate-abonnementer på alm. modem.
Gravatar

#30 Åkepool 12 år siden

davenport (28) skrev:
så der fik den ikke for lidt på det sagnomspundende 0059 :)

Som de er begyndt at reklamere en del for igen.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: