Gravatar

#1 davenport 12 år siden

Vi har lige fået sådan en sæbe-dispencer på toilettet. Den uddeler en håndfuld sæbe, ved at man stikker hånden ind foran. Og da jeg stod og vaskede hænder, kom jeg til at tænke på, at det faktisk var noget vi ikke havde, da jeg var lille. Det var faktisk lidt science fiction dengang, at den slags ting ville komme, for det var tiden før microchips osv. Det mest avancerede jeg havde, var en Commodore 128D..

Det fik mig bare til at tænke på en samtale jeg havde med min far engang. Jeg sagde, at jeg godt gad at kunne rejse tilbage i tiden, og vise ham et surroundanlæg da han var knægt, og han svarede, at det sikkert slet ikke ville have interesseret ham.
De havde andre værdier, forklarede han.

Jeg synes teknologien sniger sig ind på os, jeg opdager det faktisk ikke rigtigt, og jeg står jo ikke med åben mund og polypper fordi en lille dims giver mig et kvantum sæbe.

Hvordan har i det med disse snigende tiltag, og har i evt. en historie med noget overraskende, man ikke lige havde set komme?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 bhs 12 år siden

Du minder mig om Karl Pilkington med dine indlæg til tider ;)
Gravatar

#3 davenport 12 år siden

Don´t know the bitch :)
Gravatar

#4 McPeter 12 år siden

bhs (2) skrev:
Du minder mig om Karl Pilkington med dine indlæg til tider ;)

Haha SÅ spot on. :-)

davenport (3) skrev:
Don´t know the bitch :)

Det får du lige samlet op på. :-) De bl.a. lavet en række radio-talkshows med ham og de to bag den originale 'The Office', altså Ricky Gervais og Stephen Merchant. De er meget sorte, men også ret sjove. De har så efterfølgende animeret talkshowet, fx dette klip:

Kan ikke huske hvor mange afsnit de har lavet, men der findes en del. Mener det hedder The Ricky Gervais Show.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 davenport 12 år siden

Har selvfølgelig læst op på Wiki med det samme :)
Gravatar

#6 misuma 12 år siden

Jeg kan huske da en af eleverne på Handelsskolen var en af de første med mobiltelefon. Folk rynkede på næsen og rystede på hovedet af ham. I dag ville man té sig på denne måde hvis eleven IKKE havde en mobil.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7 bhs 12 år siden

Haha, genial episode du har hevet frem der. Han er simpelthen noget specielt :)
Gravatar

#8 Nicki52 12 år siden

Vi har jo haft den der håndblæser længe. Men så kommer der smartere og flottere udgaver af den. Så den på et toilet i London. Den tørrer jo hænderne hurtigt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 dyg 12 år siden

Nicki - Det hedder en Dyson Airblade, og den findes også mange steder i DK. Jeg brugte den så sent som i tirsdags i Frederikshavn. Yderst behagelig måde at få tørret hænder!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Slettet Bruger [1725909253] 12 år siden

Dyson Airblade.. fantastisk opfindelse. Modsat det andet bras, man finder rundt om ring, får man rent faktisk tørre fingre. Og så er den sjov at bruge, fordi ens hænder ser helt fucked ud, når man tørrer dem. :D

Skriv ny kommentar: