#8 skumle film du synes man skal have set(Titanic, Moulin Rouge)
synes at #6 havde en meget god liste, jeg ved dog ikke om man kan sætte en rækkefølge på sådan nogle film (bortset fra jeg synes at SW slår alt)(trilogy eller ej)(bloodsport og blinkende lygter ville jeg ikke have med)
jeg har ikke læst alt igennem, men hvad jeg kunne se, synes jeg at der mangler
min liste "SW Trilogy (4+5+6)" "the Fifth Element" "12 Monkeys" "Alien 1+2" "Fight Club" "Pulp Fiction" "Leon" "Starship Troopers"(Sikkert mange der ikke kan lide den) "Saving Private Ryan" "2001: space odysse"
#44 Jeg har faktisk set den hele 2 gange, mest fordi jeg altid har interesseret mig for Titanic i sig selv så jeg har skulle se hvor godt/skidt de havde lavet det :)
#41 The Duck 21 år siden
skumle film du synes man skal have set(Titanic, Moulin Rouge)
synes at #6 havde en meget god liste, jeg ved dog ikke om man kan sætte en rækkefølge på sådan nogle film (bortset fra jeg synes at SW slår alt)(trilogy eller ej)(bloodsport og blinkende lygter ville jeg ikke have med)
jeg har ikke læst alt igennem, men hvad jeg kunne se, synes jeg at der mangler
min liste
"SW Trilogy (4+5+6)"
"the Fifth Element"
"12 Monkeys"
"Alien 1+2"
"Fight Club"
"Pulp Fiction"
"Leon"
"Starship Troopers"(Sikkert mange der ikke kan lide den)
"Saving Private Ryan"
"2001: space odysse"
#42 dyg 21 år siden
#43 SpielbergFreak 21 år siden
Turkey: "Sugar?"
Bricktop: "No thanks, I`m sweet enough" ;-) ;-) ;-)
Ja hvad snakker Duck om? Moulin Rouge er en topfed film!
Og Titanic er også en af de fantastiske film i nyere tid! Hvad er det fol har imod den film...!?!?
#44 dyg 21 år siden
#45 Zelle 21 år siden
Selvom det ikke ligefrem er en film syntes jeg også man bør se: Robin Williams: Live On Broadway
#46 SpielbergFreak 21 år siden
Hvad er det der gør at du ikke vil se den?
#47 cyberzed 21 år siden
#48 Morbid 21 år siden
Og Kate Winslet.. mmmmmmm (dengang)
#49 cyberzed 21 år siden
#50 Morbid 21 år siden
Ud fra traileren til Eternal Sunshine.. kunne det dog godt se ud som om, at det er gået den rigtige vej for hende igen.