Man bør næsten ha set Ringenes Herre, Matrix og The Passion of the Christ. De er måske ikke alle fantastiske film, men både Ringenes Herre og Matrix satte nye standarder mht speciel effects og meget andet. The Passion bør man vist bare se...
Vanilla Sky (eller Open Your Eyes), Last Night og Donnie Darko. Svært at forklare hvorfor, men det er gode film, de er anderledes og får os til at tænke lidt
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
1. The Godfather Trilogy 2. Star Wars (gammel) Trilogy (4-5-6) 3. The Matrix 4. Se7en 5. A Clockwork Orange 6. 2001: A Space Odyssey 7. Saving Private Ryan 8. Indiana Jones Trilogy 9. Fight Club 10. Terminator 1+2
#38 - ser ikke noget problem i samlede filmværker under et navn
#39 - mente bare det var et MEGET individuel udsagn (selvom mange nok vil give dig ret). mener ikke de her 10 ting man absolut skal have set måske er de 10 bedste, det er bare film jeg mener man ikke kan komme uden om som "filmfan", lige meget hvor meget man så lægger i det ord.
#31 Morbid 21 år siden
Personligt synes jeg den er suveræn. Langt bedre end IMDB's liste
#32 frankdrebin 21 år siden
#33 Tylerdurden 21 år siden
Vertigo
A Clockwork Orange
Amadeus
Amelié
Taxi Driver
E.T.
Se7en
Mi vida sin Mi (My life without me)
The Godfather
#34 lagoni 21 år siden
Vanilla Sky (eller Open Your Eyes), Last Night og Donnie Darko. Svært at forklare hvorfor, men det er gode film, de er anderledes og får os til at tænke lidt
#35 El vez 21 år siden
#36 filmz-psmadsen 21 år siden
#37 filmz-psmadsen 21 år siden
1. The Godfather Trilogy
2. Star Wars (gammel) Trilogy (4-5-6)
3. The Matrix
4. Se7en
5. A Clockwork Orange
6. 2001: A Space Odyssey
7. Saving Private Ryan
8. Indiana Jones Trilogy
9. Fight Club
10. Terminator 1+2
#38 filmz-Martin Schou 21 år siden
#39 El vez 21 år siden
#40 filmz-psmadsen 21 år siden
#39 - mente bare det var et MEGET individuel udsagn (selvom mange nok vil give dig ret). mener ikke de her 10 ting man absolut skal have set måske er de 10 bedste, det er bare film jeg mener man ikke kan komme uden om som "filmfan", lige meget hvor meget man så lægger i det ord.