Først så jeg The Mighty på tv. En ganske rørende film, med solidt skuespil og en god historie. Kan godt anbefales, hvis man trænger til at fælde en lille tåre.
Derefter så jeg Reign of Fire, som kun kan betegnes som en b-film. Den kan ses, men det bliver aldrig en klassiker, skal dog have ros for at være dejlig kort og ukompliceret.
- Interview With A Vampire Yeah! Hvor var det fedt at se denne film igen, Pitt og især Tom Cruise spiller det bare helt fantastisk, stemningen er helt i top når Louis øser ud af sine minder. *spoiler* Sympathy For The Devil der lige afslutter festlighederne er meget velplaceret efter Lestats 'comeback'.
- Alien, Dir Cut Så fik jeg set Alien, Director's Cut endnu en gang, jeg synes stadig den er bedre end theatrical, primært for de små klip af Parker/Brett og scenen hvor de alle overværer Kane der har fået noget galt i halsen :) Som altid et glædeligt gensyn, Goldsmiths musik sætter en helt unik stemning.
- Aliens, Dir Cut Jae der er ikke noget som at slutte aftenen af med en fantastisk actionfilm som Aliens, hvor alt bare går op i en højere enhed. *spoiler* Jeg har stadig ikke helt luret hvordan den kæmpestore Alien mama har kunnet liste sig ombord på deres dropship, men ikke et ondt ord om slutningen, især scenen hvor Bishop bliver spiddet på hendes hale og efterfølgende revet fra hinanden er bare helt i top.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Freddy Vs. Jason Sådan en gang crap, det var et fejlkøb. Rating 2/6
True Romance - Directors cut Det var til gengæld rigtig fedt at gense Tony Scott's Tarantino-film. Jeg har har sagt det før: ingen kan skrive dialoger som good old Quentin. Filmen er propfyldt med nogen af de cooleste skuespillere. En Kærlighedsfilm lige efter mit hjerte. Rating 5/6. ______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
"Nu går den vilde skattejagt" Et dejligt gensyn med Douglas og Truner i en herlig komedie. De to passer bare sammen, lige bortset fra War of the roses. ;)
Last Samurai (igen): Måske ikke den bedste eller mest troværdige samuraifilm, men den holder - jeg kan i hvert fald ikke lade være med at synes om den (men jeg er nok også disponeret for den slags).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Rio Diablo. TV-film med Kenny Rogers og Travis Tritt (begge gode countrysangere) jeg erhvervede mig på DVD for et par år siden. Har først fået set den nu da jeg alligevel ligger på langs pga influenza. Det var bestemt ikke noget mesterværk, så den ryger til ombytning.
En skam - den levede slet ikke op til Kenny's The Gambler film. :-D
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Leon: Endelig fik jeg muligheden for at opleve denne film, som jeg egentlig har undgået i noget tid nu, tak til DR2. Og sikke en film, forrygende person karakteristiker, og en af de bedste slutninger jeg har set i meget lang tid, egentlig en eminemt film set over det hele. 5/6
Så X-men 2 i går - stadig en knaldfed actionrulle; glæder mig til 2006 når vi får lov til at opleve den genopstandne Jean Grey. All hail Wolverine!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#131 chronaden 21 år siden
#132 inflector 21 år siden
Først så jeg The Mighty på tv. En ganske rørende film, med solidt skuespil og en god historie. Kan godt anbefales, hvis man trænger til at fælde en lille tåre.
Derefter så jeg Reign of Fire, som kun kan betegnes som en b-film. Den kan ses, men det bliver aldrig en klassiker, skal dog have ros for at være dejlig kort og ukompliceret.
#133 El vez 21 år siden
Yeah! Hvor var det fedt at se denne film igen, Pitt og især Tom Cruise spiller det bare helt fantastisk, stemningen er helt i top når Louis øser ud af sine minder. *spoiler* Sympathy For The Devil der lige afslutter festlighederne er meget velplaceret efter Lestats 'comeback'.
- Alien, Dir Cut
Så fik jeg set Alien, Director's Cut endnu en gang, jeg synes stadig den er bedre end theatrical, primært for de små klip af Parker/Brett og scenen hvor de alle overværer Kane der har fået noget galt i halsen :)
Som altid et glædeligt gensyn, Goldsmiths musik sætter en helt unik stemning.
- Aliens, Dir Cut
Jae der er ikke noget som at slutte aftenen af med en fantastisk actionfilm som Aliens, hvor alt bare går op i en højere enhed. *spoiler* Jeg har stadig ikke helt luret hvordan den kæmpestore Alien mama har kunnet liste sig ombord på deres dropship, men ikke et ondt ord om slutningen, især scenen hvor Bishop bliver spiddet på hendes hale og efterfølgende revet fra hinanden er bare helt i top.
#134 wiseguy 21 år siden
Sådan en gang crap, det var et fejlkøb. Rating 2/6
True Romance - Directors cut
Det var til gengæld rigtig fedt at gense Tony Scott's Tarantino-film. Jeg har har sagt det før: ingen kan skrive dialoger som good old Quentin. Filmen er propfyldt med nogen af de cooleste skuespillere. En Kærlighedsfilm lige efter mit hjerte. Rating 5/6.
______
#135 filmz-nemesis 21 år siden
Et dejligt gensyn med Douglas og Truner i en herlig komedie. De to passer bare sammen, lige bortset fra War of the roses. ;)
#136 filmz-yoshimura 21 år siden
#137 Kalle Ferm 21 år siden
En skam - den levede slet ikke op til Kenny's The Gambler film. :-D
#138 ks 21 år siden
#139 filmz-yoshimura 21 år siden
#140 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk