Gravatar

#11 filmz-joliegirl 21 år siden

Fin idee med denne tråd! Men er det rigtigt forstået af mig at det kun er "gamle" film vi snakker om? Altså ikke hvad man har set i biografen ( da disse kan diskuteres under anmeldelser, hvis der altså er lavet en...!?), eller hvad?
Gravatar

#12 chronaden 21 år siden

var inde og se secret window idag
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#13 filmz-joliegirl 21 år siden

ok... for hvis vi godt må snakke om andre film har jeg da også lige set "Eternal sunshine of the spotless mind" og "Taking lives" ( skal nok lade være med at afsløre noget ;) men begge film kan anbefales!
Gravatar

#14 DarkLight 21 år siden

De nye film kan jo sagtens diskuteres under anmeldelsen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15 Corgan 21 år siden

#11:

Nyere film må du selvfølgelig også nævne. Det eneste krav er at du fornyligt har set dem. ;-)

Men jeg er enig, Eternal Sunshine kan klart anbefales. Det er en fantastisk film.
Gravatar

#16 Morbid 21 år siden

Paris, Texas - Hvad kan jeg sige... Muligvis min yndlingsfilm of all time. I hvert fald top 3. Alt går op i en højere enhed i den film.

School of Rock - Et ordenligt dyk nedad for hr. Linklater. Jack Black er dog sjov engang imellem, og der er masser af god musik. Den er seværdig, men forvent ikke for meget, selvom det er Linklater der har instrueret den.

Heat - Har alle vel en mening om. Rigtig god film imo. Mann's bedste og Pacino & De Niro spiller fremragende.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#17 lagoni 21 år siden

I går så jeg også bl.a. School of Rock. Det var absolut ikke en film jeg havde positive forventninger til, traileren så direkte pinlig ud. Men selv om det langtfra er en perfekt film og nok aldrig en jeg vil bruge penge på igen, så overraskede den. Jack Black er sjov en stor del af filmen, musikken er god og nogle af børnene kan rent faktisk optræde.

Jeg har vist set 10-12 film de sidste par dage, så jeg vil ikke skrive alle, men synes lige Hellboy bør nævnes. Jeg så den til surprise-forestilling og frygtede først - som så mange andre - at det var en ny LXG. Men også dne overraskede positivt. Af og til er den lidt langt ude og virker lidt som en blanding af Indiana Jones, LXG og tilfældig tegneserie tilsat lidt Stephen King. Men godt skuespil og enkelte sjove replikker redder den godt, der er desværre bare visse elementer der egner sig bedst til at forblive tegneserie og ikke film. Alt i alt en god film.

Jeg så i går et par stykker der bør nævnes, vil lige endnu en gang anbefale "The Hire"-serien, fine små film med hver deres charme og spænding. Og så lige Ørkendronningen Priscilla, smuk og usædvanlig sjov film, det er en sjov oplevelse at se bl.a. Hugo Weaving som drag-queen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18 El vez 21 år siden

"A Tale Of Two Sisters" - Godt at se denne fremragende film igen, Når man ser filmen anden gang kan man bedre nyde den meget flotte visuelle stil. Det er også et fantastisk lydspor de har fået mixet på denne dvd. Bedste asiatiske gyser jeg har set.

"The Good, The Bad and The Ugly" - Har kun set denne en enkelt gang før og det var længe siden så alle detaljerne var visket bort. Den nye restaurering er helt emminent og det er rart at se filmen har fået den behandling den fortjener. Utrolig god stemning i filmen og de tre hovedrolleindehavere sender virkelig filmen op på et højt plan. Det er en nydelse at høre Tucos tilsvininger, Clintens tørre oneliners der får Arnold til at ligne en amatør på området og se Lee Van Cleefs brutalitet og fantastiske udstråling. En film jeg skal se mange gange igen, det kan der ikke herske tvivl om!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#19 filmz-nemesis 21 år siden

Lå igår og så Traning day, med en iskold vades og en pose guf til ganen. :)

Den er jeg så glad for at jeg har købt. Eminent skuespil fra Hawk og især Denzel, som helt har fortjent den Oscar for rollen som Alonzo.
Desuden sidder man og ser på Alonzos måder at takle forbrydelser på, og det han får ud af det. Hvad er bedst, moral og etik, eller få jobbet gjort???

Og så er der jo også en Eva Mendes uden ret meget tøj, og det trækker bestemt ikke ned. :)
Gravatar

#20 filmz-Kviksand 21 år siden

M*A*S*H i går aftes. Er bedre en serien der startede tilbage i 1972, som har en tendens til at gøre de "gode" læger til helgener... i Altmans udgave er de langt fra hellige!

Skriv ny kommentar: