Derudover har jeg spenderet de sidste par aftener på at se Shogun igen, hvilket jeg netop er blevet færdig med. 8+ timer i selskab med en dejlig miniserie, der helt klart fortjener flere gensyn.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fik set Eraserhead (!?!?). Det er sgu en sær film - jeg er ikke sikker på, hvad jeg synes om den, men det er muligt, at jeg skal se den igen. Uhyggelig var den dog absolut ikke.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I går fik jeg set Red Dragon i de sene nattetimer - synes faktisk godt om den. Havde frygtet det værste, da jeg ikke brød mig særligt om Hannibal... Men sikke en fremragende besætning: Anthony Hopkins, Edward Norton og Ralph Fiennes. Synes dog jeg savnede en smule mere vedr. forholdet mellem Hopkins og Norton gennem hele filmen... Synes det er lykkedes meget bedre i Silence of the Lambs at fremstille den frygt for ham.
Igår fik jeg lige genset en af mine absolute favoritfilm: Braveheart... Uh - dejligt! Og senere fik jeg set Training Day - den havde jeg ikke set før, men den var faktisk ganske god - man kedede sig i hvert fald ikke! :-)
Uh - det er skønt at have sommerferie - så kan man få set lidt film! :-)
Jeg så Kill Bill 1 og 2. 2'eren havde en af mine venner downloadet, men proportionerne på billedet var ikke i orden. Det var trykket lidt sammen - og jeg blev mindet om en af grundende til hvorfor jeg altid køber mine film i stedet for at downloade.
Men 2eren er nu også meget fed, selvom jeg klart foretrækker 1eren.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Mht. Kill Bill, synes jeg nu også, at 2'eren er den bedste film, mens 1'eren leverer den bedste underholdning (hvis det giver nogen mening). Begge er fede på hver sin måde.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Mht. Kill Bill så glæder jeg mig til at se den som en helhed i stedet for en 1'er og 2'er.
Ellers har jeg selv set: Superman The Movie Hmm nu er jeg én af dem, der var helt oppe i skyerne efter at have set Spiderman 2, så Superman var lidt af en kold vaskeklud, jeg ved godt at det er en gammel film, men den stinker nu uanset.. Glæder mig til den nye der er på trapperne..
K-19 The Widowmaker Udemærket film med Harrison Ford. så vidt jeg husker fik den en del hug af anmelderne, men jeg synes den er klart bedre end sit rygte. Rating 4/6 ________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
The Falcon and The Snowman og senere Bad Boys ... nej ikke den med Will Smith, men en ung Sean Penn som en kriminel, der ender i et ungdomsfængsel, da han ikke kan puttes i et almindeligt. Begge film viser at han allerede på et tidligt tidspunkt havde et talent, der bare skulle have lov til at udvikle sig. Ren 80'er nostalgi :)
The Machinist af Brad Anderson: Fin lille perle af en thriller; lidt i stil med Memento (sådan som jeg husker den). Er der i øvrigt nogen, der har set/kan anbefale Brad Andersons film Session 9? Den lyder meget tiltalende og kan fås hos Axel for 150,-
#101 dyg 21 år siden
Derudover har jeg spenderet de sidste par aftener på at se Shogun igen, hvilket jeg netop er blevet færdig med. 8+ timer i selskab med en dejlig miniserie, der helt klart fortjener flere gensyn.
#102 filmz-yoshimura 21 år siden
#103 McPeter 21 år siden
#104 McPeter 21 år siden
Og senere fik jeg set Training Day - den havde jeg ikke set før, men den var faktisk ganske god - man kedede sig i hvert fald ikke! :-)
Uh - det er skønt at have sommerferie - så kan man få set lidt film! :-)
#105 Kalle Ferm 21 år siden
2'eren havde en af mine venner downloadet, men proportionerne på billedet var ikke i orden. Det var trykket lidt sammen - og jeg blev mindet om en af grundende til hvorfor jeg altid køber mine film i stedet for at downloade.
Men 2eren er nu også meget fed, selvom jeg klart foretrækker 1eren.
#106 McPeter 21 år siden
#107 filmz-yoshimura 21 år siden
#108 wiseguy 21 år siden
Ellers har jeg selv set:
Superman The Movie
Hmm nu er jeg én af dem, der var helt oppe i skyerne efter at have set Spiderman 2, så Superman var lidt af en kold vaskeklud, jeg ved godt at det er en gammel film, men den stinker nu uanset.. Glæder mig til den nye der er på trapperne..
K-19 The Widowmaker
Udemærket film med Harrison Ford. så vidt jeg husker fik den en del hug af anmelderne, men jeg synes den er klart bedre end sit rygte. Rating 4/6
________
#109 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#110 filmz-yoshimura 21 år siden