Gravatar

#111 inflector 21 år siden

Var så heldig at se Heat på det store lærred i biffen igår, sågar i den store sal yeah baby. Det var virkelig fedt at se den film på store lærred, den film er bare så suveræn. Alt fungerer bar godt i den film og historien og skuespillet er i top. Lydsiden kommer også til sin fulde ret i biffen og den er blændende. Alt i alt en super oplevelse :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#112 Corgan 21 år siden

#110:

WOW!! Hvor har du set den film?!
Gravatar

#113 filmz-yoshimura 21 år siden

#112: Tjah, det kan jeg ikke røbe, men jeg kan kun sige, at jeg har set den på 100% lovlig vis ;-) Jeg fatter ikke, hvordan de har fået Christian Bale ned i den vægtklasse - han ligner en fra en kz-lejr.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#114 Corgan 21 år siden

#113:

Hmmm... det lyder nu ikke 100% lovligt. Anyway, så glæder jeg mig til at se den (misunder dig ikke særlig meget.. næ næ). ;-)

Ja, Christian Bale er virkelig skinny i den film. Utroligt at han har fundet formen igen til Batman Begins.
Gravatar

#115 filmz-yoshimura 21 år siden

#114: Så lad mig sige så meget, at jeg har set den i forbindelse med mit arbejde - så har jeg vist ikke sagt mere end højst nødvendigt (og jo, det er 100% lovligt).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#116 wiseguy 21 år siden

Har lige set The Human Stain. Det er ikke en dårlig film, men jeg er nu alligevel skuffet. Et fedt cast, men historien formåede ikke at komme ret langt ind under huden på mig. Rating 3/6.
______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#117 Corgan 21 år siden

#115:

Det er ok... no need to explain any further. :-D
Det eneste vilde jeg har fået lov til at se fra mit arbejde er Gayniggers From Outer Space. ;-)
Gravatar

#118 evermind 21 år siden

"Ichi the Killer":
En spinkel historie danner rammen om vold for voldens skyld. S/M-albinoen, der jager Ichi, fungerer udmærket, mens titelpersonen hurtigt bliver trættende. I reglen er filmens karakterer for afstumpede og kolde til at vække nogen følelser hos undertegnede, hvorfor det store engagement udeblev. 3/6

"Spider-man 2"
Fremragende fortsættelse til den fremragende original. Tilpas afvejning af humor, tragedie og action. Computereffekterne skinner under tiden temmelig meget igennem, men når de fungerer, gør de det til gengæld godt! Peter Parker har siden 1'eren udviklet et sjovt ekshibitionist-trip, hvor alle pludselig skal se manden bag masken, men det går nok. Jeg glæder mig i hvert fald til 3'eren! 5/6... eller måske en lille 6'er? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#119 ks 21 år siden

The Pianist:

Efter en lidt sløv start folder den her film sig simpelthen ud på absolut smukkeste vis. En brutalt ærlig film der virkelig formår at præsentere alle de negative sider ved jøde udryddelsen, det simpelthen en af de sørgeligste, men samtidig smukkese film jeg nogensinde har oplevet, et rent mesterværk. Desuden kan Adrien Brody opleves i hvad der må betegnes som sit livs rolle, det tror jeg aldrig han formår at overgår, for den præstationen i hovedrollen er indbegrebet af ordet "Perfekt".
Gravatar

#120 chronaden 21 år siden

"virkelig formår at præsentere alle de negative sider ved jøde udryddelsen"

er da der nogen positive sider :D?
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: