Gravatar

#161 wiseguy 21 år siden

Identity
Ok thriller med en twist. 4/6

Changing Lanes
Konen syntes, at den var røvsyg!!!, jeg synes, at det er en stille men ok film om etik og moral. 4/6

Og sidst men ikke mindst har jeg fået set

Ghost In The Shell – Anden i Skallen :)
Helt sikkert en flot lavet film. Er lidt i tvivl om, hvad jeg synes om den - skal ikke forstås negativt. Jeg tror at jeg skal se den igen, før jeg rater den!!! Synes dog at den slutter lidt pludselig. Men generelt en flot film, også en film der kræver, at man holder tungen lige i munden og følger med.
________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#162 El vez 21 år siden

Yeah.. se den igen.. og igen og igen og igen :)~~

Twistet i "Identity" irriterede mig noget så grusomt da jeg så den i sin tid. fed en opbygning skal man lede længe efter, og så kommer der bare så 'nem' en forløsning på den.. æv! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#163 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Har ikke set en film men et par gode disc med ekstramatriale til filmene:

- Once upon a time in America
- Once upon a time in West
- The Good, The Bad and The Ugly
- Close Encounters

Rundet af med

- Amelie

Sådan kan man jo bruge natten når man ikke kan sove pga varmen - pyyyha :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#164 wiseguy 21 år siden

Er lige blevet færdig med MYSTIC RIVER woooah!!! Det er da bare en ond ond film. Kuldegysning, tårer i øjenene the works!!! Clint'en har begået et mesterværk, det kan jeg kun give alle dem, der har sagt det før mig ret i!!! Total oprejsning til Brian Helgeland for manuskriptet. Han røg på min hadeliste for at have smadret Michael Connelly's bog med Blood Work. Hvad kan man sige om castet?? Waauh!! Sean Penn og Tim Robbins, de spiller røven ud af bukserne, her kan man da tale om et par gutter, der virkelig havde fortjent de Oscar-statuetter, de slæbte hjem i foråret. Marcia Gay Harden er altså også bare en perle!!! Kevin Bacon gør det godt, men det er de tre andre, jeg vil huske om to måneder.
Jeg har en lille datter på 13 måneder, så denne film gik totalt ind under huden på mig - jeg får sku' sikkert mareridt i nat.
Damn den var ond!!! Den skal mindst have 5/6, hvis ikke 6/6.
________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#165 ks 21 år siden

Friend (Chingoo):

En fantastisk rørende og meget beskrivende film om 4 venner som vælger hver deres vej i livet, og hvad venskab egentlig betyder. Meget af filmen er i rigtig mafia stil, a la Godfather. De første 45 minutter er ikke mindre end eminente, en utrolig præcis beskrivelse af hvorfor de 4 er som de er, hvis man kan sige det sådan. Derefter taber filmen pusten lidt og prøver meget hurtigt at dække et meget stort tidsområde, hvilket betyder at luften gå lidt af ballonen og nogle af de gode elementer fra første del falder fra. Filmen retter dog op på sig selv med en slutning af aboslut topklasse, den skal opleves.

Den får et lille 5 tal herfra, kunne dog sagtens være gået helt til tops, for det er en rigtig god film vil jeg sige, den udnytter bare ikke hele potentialelet, jeg havde fortrukket en længere spilletid, for at give mere tid til at følge personerne op imod slutningen.
Gravatar

#166 filmz-Kadann 21 år siden

http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: