Øh, er faktisk ikke sikker på, hvad det var for en, for jeg vidste ikke, at der fandtes en "instruktørens frisure"-version af den, før du spurgte. Den vi så (kæresten og jeg), havde vi lejet i Blockbuster... må lige huske at kigge efter, hvad deres udgave af den hedder.
... du må sgu snart besøge os. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Oplevede lige min første gallapremiere igår med King Arthur, og det var egentlig rigtig fedt. Filmen var dog ikke det helt store, jeg vil kalde den middelmådig stort set hele vejen rundt, den er måske værd at se for lidt god underholdning, men historien bliver aldrig rigtig personlig på nogen måde, romancerne giver ikke rigtig mening, og den ender for mig mere som "endnu en ridder film". Det virkede lidt som om der simpelthen var for mange store roller i filmen, vi kom simpelthen aldrig rigtig til at lære nogle af dem at kende, specielt Merlin så man ikke meget til, Arthur var den eneste jeg følte man kom tæt på, og der var jeg ikke alt for overbevist af Clive Owen i hovedrollen. 3/6
Texas Chainsaw Massacre (2003): Tjah, trods de mange fordomme synes jeg altså stadig det her er en ganske udmærket film, den er ikke specielt uhyggelig, til gengæld er den visuelt ret imporende og jeg kan egentlig sagtens sidde igennem hele filmen og bare nyde de flotte billeder og den dunkle atmosfære.
Tirsdag så jeg Hellboy, som var ganske underholdende, ikke det store mesterværk, men dog stemningsfuld og især den sværd svingende Könen var underholdende at se på.
Onsdag så jeg Van Damme filmen Double Impact, så var ligesom alle de andre Van damme film, let og plat underholdning.
Torsdag så jeg 2 film. Først Barbershop som er en lille hyggelig film om livet i og omkring en Barbershop i en af de sorte dele af New York. Filmen var ret morsom og især 2 talentløse tyveknægte der bakser rundt med en hæveautomat, var god underholdning. Så er jeg desuden lige blevet færdig med at se office Space, som er en herlig komedie af Mike Judge. Jeg kendte ikke ret meget til filmen inden og blev måske derfor positivt overrasket. Der er mange morsome scener i og mange sære personligheder hæver også underholdningsniveauet. En skam at der ikke er kommet flere film fra Mike Judge :/
Ja, Office Space er en glimrende film. Jeg er specielt vild med den, fordi utroligt meget af hvad der sker i dagligdagen på kontoret, er noget man tit oplever både på almindelige kontorarbejdspladser, men specielt i IT-virksomheder.
Og så er Ron Livingston jo bare super-sympatisk, Gary Cole er overdrevet sleks og irriterende, virkelig en god rolle til ham og alle de andre roller er kanon godt valgt.
*spoiler* Specielt scenen hvor de tre gutter smadrer den der fax eller printer, er helt fantastisk. Jeg kan 100% forholde mig til hvor belastende sådan en maskine kan være i en arbejdssituation, når skidtet bare ikke virker. Og så er det jo helt fantastisk understøttet af den fede rapmusik.. hehe *spoiler*
#87 Jeg er ganske enig. Så den i sin tid i biffen og genså den lige her forleden.
#SPOILER# Åbningssekvensen i minibussen hvor blafferen blæser det meste af hovedet af sig selv, og kameraet fortsætter bagud gennem udgangshullet i hovedet, videre ud i gennem den knuste bagrude er noget af de vildeste jeg nogensinde har set. Det er sku' godt lavet (i ekstramaterialet viser de hvordan). #SPOILER SLUT#
Forstår ikke helt at den har fået så mange tæsk. Rating 4/6. __________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#81 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#82 evermind 21 år siden
Øh, er faktisk ikke sikker på, hvad det var for en, for jeg vidste ikke, at der fandtes en "instruktørens frisure"-version af den, før du spurgte. Den vi så (kæresten og jeg), havde vi lejet i Blockbuster... må lige huske at kigge efter, hvad deres udgave af den hedder.
... du må sgu snart besøge os. :)
#83 dyg 21 år siden
Har bare set Moulin Rouge så forfærdentlig mange gange, at den efterhånden er blevet en gammel traver i mit ydmyge hjem :P
#82 - Den du så var director's cut.
#84 ks 21 år siden
#85 evermind 21 år siden
Hehe, godt at vide, at nogen ved, hvad jeg render og ser, når jeg nu ikke selv gør. ;)
#86 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Lavede et Baz Luhrmann marathon med alle hans 3 film, han har et helt fantastisk billedsprog.
# 82 og 85 - jo da, helt klart, jeg skal bare blive rask først, har været hundesyg de sidste 2 dage :..-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#87 ks 21 år siden
#88 inflector 21 år siden
Tirsdag så jeg Hellboy, som var ganske underholdende, ikke det store mesterværk, men dog stemningsfuld og især den sværd svingende Könen var underholdende at se på.
Onsdag så jeg Van Damme filmen Double Impact, så var ligesom alle de andre Van damme film, let og plat underholdning.
Torsdag så jeg 2 film. Først Barbershop som er en lille hyggelig film om livet i og omkring en Barbershop i en af de sorte dele af New York. Filmen var ret morsom og især 2 talentløse tyveknægte der bakser rundt med en hæveautomat, var god underholdning.
Så er jeg desuden lige blevet færdig med at se office Space, som er en herlig komedie af Mike Judge. Jeg kendte ikke ret meget til filmen inden og blev måske derfor positivt overrasket. Der er mange morsome scener i og mange sære personligheder hæver også underholdningsniveauet. En skam at der ikke er kommet flere film fra Mike Judge :/
#89 filmz-Kadann 21 år siden
Ja, Office Space er en glimrende film. Jeg er specielt vild med den, fordi utroligt meget af hvad der sker i dagligdagen på kontoret, er noget man tit oplever både på almindelige kontorarbejdspladser, men specielt i IT-virksomheder.
Og så er Ron Livingston jo bare super-sympatisk, Gary Cole er overdrevet sleks og irriterende, virkelig en god rolle til ham og alle de andre roller er kanon godt valgt.
*spoiler*
Specielt scenen hvor de tre gutter smadrer den der fax eller printer, er helt fantastisk. Jeg kan 100% forholde mig til hvor belastende sådan en maskine kan være i en arbejdssituation, når skidtet bare ikke virker. Og så er det jo helt fantastisk understøttet af den fede rapmusik.. hehe
*spoiler*
#90 wiseguy 21 år siden
#SPOILER#
Åbningssekvensen i minibussen hvor blafferen blæser det meste af hovedet af sig selv, og kameraet fortsætter bagud gennem udgangshullet i hovedet, videre ud i gennem den knuste bagrude er noget af de vildeste jeg nogensinde har set. Det er sku' godt lavet (i ekstramaterialet viser de hvordan).
#SPOILER SLUT#
Forstår ikke helt at den har fået så mange tæsk. Rating 4/6.