Gravatar

#71 Yoda 21 år siden

#70 Ret uhyggeligt, hvis du spørger mig!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#72 Morbid 21 år siden

#70 Helt ok, hvis de får højere selvtillid, hvis du spørger mig!
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#73 nakalay 21 år siden

#72 Din mening er irrelevant. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#74 ks 21 år siden

Tilbage til topic. Så fik jeg lige set Bound, noget tid siden jeg sidst har set den, og sikke et gensyn! En fantastisk suspense kup film, der nærmest er fejlfri, hvis godt kan lidt en kup film med lidt krydderi, så er den helt sikkert værd at tjekke ud. Bestemt også interessant at få et kig på en tidlig film af Wachovski brødrene, specielt synes jeg det var sjovt at de allerede her, 3 år før the matrix, bruger bullettime. Rigtig fed film, den kan fås i en super udgave til 50kr hos CD-Wow, og den er bestemt pengene værd! 5/6
Gravatar

#75 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 62 Af en eller anden grund kan min browser ikke vise den side og jeg kan dermed heller ikke bestille den :-/ Kunne du bestille en til mig ???

Med hensyn din "lille" box, så bliver prisen nok omkring 700 kr.

Men med hensyn til hvad jeg har set fornyeligt Agentos Suspiria og begge udgaver af E.T. for at sammeligne.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#76 El vez 21 år siden

Koreandvds har ofte nogle underlige problemer. Ofte giver browseren op, og man skal trykke 'refresh' før siden endelig kommer frem. Prøv igen :)

700? Det var da latterligt billigt, er du sikker på det?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#77 evermind 21 år siden

"The Butterfly Effect"
Dyster og ubehagelig no-win-fortælling med et eller andet Stephen King-agtigt over sig. Godt skruet sammen, selv om...

***SPOILER ON***

... delen med spåkonen virker som et lidt påklistret setup for at få slutningen til at give mening...

***SPOILER OFF***

Filmen tager lidt tid om at komme igang, hvilket dog er nødvendigt for at skabe dens fede helhed. 5/6
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#78 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 76 - Det er den seneste pris han har opgivet. Jeg fatter det heller ikke :-) men det er helt okay for mig ;-)

Jeg har lige prøvet igen at logge på lige ind til jeg skulle betale, så gik den ned igen :-/

# 77 - Hej der mæster ! Hvilken af udgaverne kunne du bedst lide ??? - Jeg syntes også at det er en okay film (dir cut er min favorit !) og det var helt sjovt at se AK i en alvorlig rolle, men der er også en god præstation fra Amy Smart.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#79 dyg 21 år siden

Jeg genså lige en gammel traver i dag:

Moulin Rouge - Jeg tuder som en tøs når jeg ser den film, nøej den er god.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#80 El vez 21 år siden

#78 Ok, jeg skriver lige en priv.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: