Gravatar

#111 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 104 - Takker Det har indtil nu vaeret en rigtig dejlig tur med baade gode film og en masse dejlige naturoplevelser, bare trist at jeg skal hjem om 12 dage :(

Jeg skal ned og se vores lille box paa mandag, saa der vil jeg ogsaa have en pris klar til dig.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#112 DarkLight 20 år siden

#108 - #110: Imponerende at du kan nå at se Shrek 2 på 14 minutter :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#113 El vez 20 år siden

#105 Du kan tjekke mit mini-review af Intimate Confessions Of A Chinese Courtesan ud her - også en shaw film..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#114 Kalle Ferm 20 år siden

Under suspicion. Glimragende thriller med Gen Hackman og Morgan Freeman. :-D
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#115 bobber 20 år siden

#112: ja den var sat på hurtig fremadspoling.
Nej se på tiden hvor jeg skrev indlæggene. Nogle gange husker man ikke lige så godt når det bliver nat.
-
Don't Panic
Gravatar

#116 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Ikke nogen film, men oplevede Jude Law snakke om sine film mv. forud for premieren den kommende uge. Meget spaendende.

Maaske skulle jeg vaere filmz.dk lokale rapporter i US of A :o)

Gravatar

#117 ks 20 år siden

Kairo:

Langt om længe fik jeg taget mig sammen til at få set denne japanske gyser, som jeg har fået anbefalet af en del. Jeg må indrømme, at den ikke helt ramte min nerve på samme måde, som de andre indenfor samme stil. Den første time er rigtig god, og stemningen er helt i top, selvom jeg ikke fik gåsehud (hvilket jeg elsker), så virkede det stadig lovende. Efter knap en times spilletid begynder ikke bare historien, men også gysene at blive utrolig tamme, samme teknik bliver simpelthen brugt for at skabe gys hele tiden, indtil det absolut ikke er "creepy" længere. En ganske god gyser for den første halve time, men jeg må indrømme at jeg har set bedre.
Gravatar

#118 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Diverse special features paa den kommende Star Wars box om tilblivelsen af de 3 foerste film.

De kan ikke rigtig maale sig med de featuetter, som der er paa bade episode I og II, men det er nu alligevel lidt sjovt at se test screenings og andre billeder fra optagelserne af filmene. Nu staar tilbage bare at se selve filmene.

Gravatar

#119 El vez 20 år siden

Så fik jeg set "Deliverance", en meget ubehagelig og stemningsfuld oplevelse - man får virkelig fornemmelsen af at være strandet med deher gutter ude i ingenmandsland.

Og så skal jeg lige kigge efter Banjo Boy en ekstra gang, når jeg skal se Big Fish igen :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#120 McPeter 20 år siden

Fik lige genset Bad Boys II igår... Super underholdning, selvom de er lige lidt for rundhåndede med special effects IMHO...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: