Gravatar

#1241 Batsy 15 år siden

1240# Ja, og coach er med i den og den anden fra ettern den anden afro amrikaner :D, Og ham der playboyen han er nick på en måde =)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1242 Batsy 15 år siden

så ser man top gun på TV2 den er sku herlig :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1243 Twister 15 år siden

300
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1244 filmz-Martychris 15 år siden

Det blev Underworld...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#1245 TP-DK 15 år siden

Jeg tror jeg smider Dr. Strangelove på. Jeg har ikke set den før, men med Stanley Kubrick og Peter Sellers kan den ikke være andet end god.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#1246 Skeloboy 15 år siden

#1245 - jamen...det har du helt ret i:)

God fornøjelse
Gravatar

#1247 Kruse 15 år siden

Jeg har planer om at se The Battle of Algiers i aften, hvilket også bliver den første Criterion udgivelse som jeg ser.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1248 Skeloboy 15 år siden

#1247 - det er bestemt ikke en dårlig start :)
Gravatar

#1249 Benway 15 år siden

#1248 Enig.

Battle of Algiers er også ret interessant i forhold til terrorbekæmpelsen de senere år. Man ser den lidt med følelsen af, at vi ikke er kommet meget videre siden.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1250 Twister 15 år siden

Jeg skal så se mit nyindkøb: Terry Gilliams The Imaginarium of Doctor Parnassus
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: