Min serie-periode står på "Dexter" ... heller ikke dårligt, skulle jeg hilse og sige.
Jeg havde hørt godt om Deadwood og fandt sæson 1-3 billigt i TP på et lynvisit i Århus. Fantastisk køb.
Dexter er skam også i min samling, superultra serie. Er lige blevet færdig med sæson tre, den startede lidt sløvt, men tog virkelig fart senere i forløbet.
Købte desuden The Shield ligeså i TP uden større kendskab til serien. Ikke dårlig.
Jeg finder det iøvrigt interessant hvordan serier/film har udviklet igennem tiderne. Før i tiden vidste man hvem der var god og ond, i dag er linien godt og grundigt tværet ud. Off topic, sorry.
Efter lang tid inde i filmz skammekrog har jeg endelig fået købt Fight Club og skal se den i aften:) har også lige set Rainman efter ikke at have set den i snart 8-9 år :) det var herligt at gense den, men jeg er ikke sikker på at jeg forstod slutningen ordentlig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1801 filmz-Utyske 15 år siden
#1802 Twister 15 år siden
#1803 misuma 15 år siden
Jeg havde hørt godt om Deadwood og fandt sæson 1-3 billigt i TP på et lynvisit i Århus. Fantastisk køb.
Dexter er skam også i min samling, superultra serie. Er lige blevet færdig med sæson tre, den startede lidt sløvt, men tog virkelig fart senere i forløbet.
Købte desuden The Shield ligeså i TP uden større kendskab til serien. Ikke dårlig.
Jeg finder det iøvrigt interessant hvordan serier/film har udviklet igennem tiderne. Før i tiden vidste man hvem der var god og ond, i dag er linien godt og grundigt tværet ud. Off topic, sorry.
#1804 RaDaPo 15 år siden
#1805 wimmie 15 år siden
#1806 misuma 15 år siden
Jeg læste flygtigt et sted at John Lithgow er med? Tør jeg håbe?
#1807 wimmie 15 år siden
Jep, han spiller skam stjernepsykopat i en stor rolle - glæd dig :)
#1808 MOVIE1000 15 år siden
har også lige set Rainman efter ikke at have set den i snart 8-9 år :) det var herligt at gense den, men jeg er ikke sikker på at jeg forstod slutningen ordentlig.
#1809 MMB 15 år siden
Jeg tror, du giver den 10/10. ;)
#1810 MOVIE1000 15 år siden