Gravatar

#1801 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg skal til at se "Defendor".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#1802 Twister 15 år siden

Brormand og jeg vil til at se The Untouchables
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1803 misuma 15 år siden

Yoda (1796) skrev:
Det er en god periode! :-)

Min serie-periode står på "Dexter" ... heller ikke dårligt, skulle jeg hilse og sige.

Jeg havde hørt godt om Deadwood og fandt sæson 1-3 billigt i TP på et lynvisit i Århus. Fantastisk køb.

Dexter er skam også i min samling, superultra serie. Er lige blevet færdig med sæson tre, den startede lidt sløvt, men tog virkelig fart senere i forløbet.

Købte desuden The Shield ligeså i TP uden større kendskab til serien. Ikke dårlig.

Jeg finder det iøvrigt interessant hvordan serier/film har udviklet igennem tiderne. Før i tiden vidste man hvem der var god og ond, i dag er linien godt og grundigt tværet ud. Off topic, sorry.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1804 RaDaPo 15 år siden

Jeg ved ikke helt om jeg skal se "The Marksman" Nogen der ved om den er god?
Gravatar

#1805 wimmie 15 år siden

#1803 Dexter er klart én af de fedste serier pt. - glæd dig til sæson 4, den er virkelig fed :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1806 misuma 15 år siden

^^

Jeg læste flygtigt et sted at John Lithgow er med? Tør jeg håbe?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1807 wimmie 15 år siden

Jep, han spiller skam stjernepsykopat i en stor rolle - glæd dig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1808 MOVIE1000 15 år siden

Efter lang tid inde i filmz skammekrog har jeg endelig fået købt Fight Club og skal se den i aften:)
har også lige set Rainman efter ikke at have set den i snart 8-9 år :) det var herligt at gense den, men jeg er ikke sikker på at jeg forstod slutningen ordentlig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1809 MMB 15 år siden

Jeg tror, du giver den 10/10. ;)
Gravatar

#1810 MOVIE1000 15 år siden

#1809 så må du tro om:D jeg bruger 6-skalaen :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: