Jeg skal til at se Terence Malick's "The New World".
Du vælger mange klasse film for tiden ;D
Jeg er helt vild med Malick's "The New World" som er en af mine absolute ynglingsfilm (den er på min top 50 liste ihvertfald)! Blændende smuk og poetisk film hvis man kan klare det til tider langsommelige tempo :) Ser frem til at høre hvad du synes om den.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Efter at have overlevet køreturen hjem fra Strøby Egede og Trammps Disco Inferno, verdens bedste disco melodi nogensinde, pludselig pumpede løs i radio, har jeg fået en ubændig lyst til at se Saturday Night Fever igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg er helt vild med Malick's "The New World" som er en af mine absolute ynglingsfilm (den er på min top 50 liste ihvertfald)! Blændende smuk og poetisk film hvis man kan klare det til tider langsommelige tempo :) Ser frem til at høre hvad du synes om den.
Mange tak :)
Jeg orker ikke at skrive en anmeldelse lige nu, men jeg vil muligvis få det gjort i morgen. Det er en absolut glimrende film, som er både umådelig smuk og ret så velspillet. Det er dog ikke min favorit af Terrence Malick, da jeg synes at både Badlands og The Thin Red Line et niveau over The New World. Jeg synes dog at den er en smule bedere end Days of Heaven, som jeg føler er den "dårligste" film fra Terrence Malick(Det er vel mere korrekt at kalde den for den "mindst fremragende", da Malick ikke er i nærheden af at have lavet en dårlig, eller sågar gennemsnitlig film).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
argh det blev en katastrofe med Hellboy på BD den virkede ikke og det gjorde 2eren heller ikke, så det blev Mr. and Mrs. Smith istedet, så nu skal jeg til kandiaten.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Arrgghh!! Hvilket cut af "American Gangster" er bedst at se første gang? Biografversionen eller den 18 minutter længere 'unrated extended version', der eftersigende indeholder en alternativ slutning? Hmm.. :-/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1841 Twister 15 år siden
Du vælger mange klasse film for tiden ;D
#1842 Bony 15 år siden
Lige om lidt ryger "American Gangster" i afspilleren for første gang og bagefter ryger "Watchmen: DC" på til et gensyn. Begge naturligvis på blu-ray!
Ved min side kommer jeg til at have en halv pakke Snøfler og en Coca-Cola, så jeg er bestemt i gode hænder! :-P
#1843 Twister 15 år siden
#1844 wimmie 15 år siden
Årh.... der fældede jeg vist lide en lille misundelseståre :/
#1845 filmz-Bruce 15 år siden
#1846 Bony 15 år siden
Ok, jeg gemmer tre. Men så skal du også skynde dig!
#1847 Kruse 15 år siden
Mange tak :)
Jeg orker ikke at skrive en anmeldelse lige nu, men jeg vil muligvis få det gjort i morgen. Det er en absolut glimrende film, som er både umådelig smuk og ret så velspillet. Det er dog ikke min favorit af Terrence Malick, da jeg synes at både Badlands og The Thin Red Line et niveau over The New World. Jeg synes dog at den er en smule bedere end Days of Heaven, som jeg føler er den "dårligste" film fra Terrence Malick(Det er vel mere korrekt at kalde den for den "mindst fremragende", da Malick ikke er i nærheden af at have lavet en dårlig, eller sågar gennemsnitlig film).
#1848 MOVIE1000 15 år siden
#1849 Nicki52 15 år siden
#1850 Bony 15 år siden