Gravatar

#1851 filmz-Bruce 14 år siden

#1850 Hmmm normalt vil jeg altid vælge directors cut og sprænge extended cuts over, fordi de ikke er instruktørens foretrukne version. Men eftersom extended cut faktisk giver mening med slutscenen ifht. hvad der skete i virkeligheden og jeg godt kan lide den slutning, så ville jeg tage den :)

Og så lige nyde Bobby Blue Bland - Ain't no love in the heart of the city
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1852 filmz-Is 14 år siden

Så får du brug for en masse kaffe :)
Gravatar

#1853 misuma 14 år siden

wimmie (1838) skrev:

Ravenous! Helt klart - genial film :) Har du set den før?
Frailty er også fed :D

Ravenous er en af mine mange yndlingsfilm, tør ikke tænke på hvor mange gange jeg har set den. Elsker dens sorte humor og lyduniverset gør altså et eller andet ved mig, creepy.

Frailty ligeså. En film som virkelig overraskede mig og børnene gjorde et godt stykke arbejde.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1854 Twister 14 år siden

Is (1852) skrev:

Så får du brug for en masse kaffe :)

jeg måtte også give op i nat :( Jeg tager revance i aften! Den film skal bare ses.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1855 Twister 14 år siden

misuma (1853) skrev:

Frailty ligeså. En film som virkelig overraskede mig og børnene gjorde et godt stykke arbejde.

Enig. Frailty er rigtig rigtig fed! super stemning og godt skuespil samt en interessant historie.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1856 Bony 14 år siden

Wow, det var en super fed oplevelse. Jeg nåede aldrig at se "Watchmen: DC", da jeg tænkte det nok var lidt optimistisk, at smide en tre timers film på klokken 4 om natten og så stadig kunne give den fuld opmærksomhed. Men jeg så "American Gangster" og fuck hvor var den fed og gennemført!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1857 wimmie 14 år siden

misuma (1853) skrev:

Ravenous er en af mine mange yndlingsfilm, tør ikke tænke på hvor mange gange jeg har set den. Elsker dens sorte humor og lyduniverset gør altså et eller andet ved mig, creepy.

Helt enig - musikken i Ravenous er altså fed - og ja, humoren er sort som kul :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1858 filmz-Bruce 14 år siden

Bony (1856) skrev:
Men jeg så "American Gangster" og fuck hvor var den fed og gennemført!

Godt at høre :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1859 davenport 14 år siden

Ja det er en cewl film!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1860 MOVIE1000 14 år siden

Har brugt det meste af dagen på at se Bubber og BS, virkelig underholdende :D, men nu tager jeg lige en pause med Christian Fuhlendorff Mit første one man show.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: