Efter den for ikke så længe siden gode snak om Alien-filmene, har jeg haft lyst til at gense etteren, og stifte bekendtskab med de øvrige. Etteren fandt jeg ganske god, ligesom toeren. Så kom turen til treeren i går aftes, og jeg blev først positivt overrasket, da jeg jo havde hørt den skulle være knapt så god. Og den holdt da et stykke tid, og med mange morsomme detaljer undervejs, og Ripley var meget af tiden ret så cool. Men stille og roligt skifter hele fornemmelsen, og på et tidspunkt under "stempel"jagten sad jeg med fornemmelsen af instruktøren havde givet afkald på den ellers så knugende fornemmelse af kulde, goldhed og magtesløshed til fordel for actionpacked "spænding". Æv, for det begyndte ellers så godt, både med Alien og med treeren. Derfor er jeg nu ret spændt på både fireren og den bekendtgjorte prequel.
"Moonraker" var ikke særlig god. Første halvdel var temmelig underholdende, og især åbningssekvensen var af høj klasse, men da turen kom til det ydre rum, blev det simpelthen for åndsvagt og det hele begyndte at falde fra hinanden.
Tilgengæld så jeg "For Your Eyes Only" tidligere på dagen, som var fremragende, med herlig Down to earth action. Roger Moores bedste sammen med "The Spy who loved me". Nu mangler jeg kun at se "Octopussy" og "A View To A kill".
A View to A Kill er min hadefilm. Moore er 300 år gammel i den film og klæder sig som en fra bingo-klubben, til gengæld er Grace Jones.. Grace Jones og skrækkelig. Dertil kommer at det er en mindre skandale at spilde Christopher Walken i den film, hvor han spiller så fjollet en skurk og temaet er fanme noget lort.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#2061 MOVIE1000 14 år siden
#2062 Muldgraver 14 år siden
#2063 Batsy 14 år siden
#2064 filmz-Is 14 år siden
Tilgengæld så jeg "For Your Eyes Only" tidligere på dagen, som var fremragende, med herlig Down to earth action. Roger Moores bedste sammen med "The Spy who loved me".
Nu mangler jeg kun at se "Octopussy" og "A View To A kill".
#2065 Nicki52 14 år siden
Ja, for cheasy. Jeg lavede noget helt andet da jeg så den i biffen. Så egentlig ikke særlig meget, kun nogle få billeder.
#2066 Nicki52 14 år siden
Jeg kommer over om lidt og fryser dig ned. Har du plads i fryseren?
#2067 filmz-Utyske 14 år siden
A View to A Kill er min hadefilm. Moore er 300 år gammel i den film og klæder sig som en fra bingo-klubben, til gengæld er Grace Jones.. Grace Jones og skrækkelig. Dertil kommer at det er en mindre skandale at spilde Christopher Walken i den film, hvor han spiller så fjollet en skurk og temaet er fanme noget lort.
#2068 MOVIE1000 14 år siden
#2069 Twister 14 år siden
#2070 Nicki52 14 år siden