Temaer i Rambo er måske lige i overkanten - den har ingen dybere mening, udover vi skal væmmes ved volden, og tage afstand fra den. Og så kunne jeg bare lide den groteske karakter Rambo er blevet - intet dybt over det, men dejligt politisk ukorrekt.
Hvad er det næste på programmet? :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Jeg napper en 21.30-forestilling i aften. Valget står mellem følgende tre vidt forskellige film, som jeg alle gerne vil se: "Inception", "Hævnen" eller "Toy Story 3" ... what to pick?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#2285 Se Inception for at se "whats the fuzz all about"? :) Om ikke andet er det et studie i et holde mange bolde i luften. Ellers ville jeg nok vælge Hævnen. Har hørt meget godt om den.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, der er stor chance for, at det bliver "giraffen" i aften. Jeg plejer ellers altid - stædig som jeg på dette område kan være - at droppe film i biografen, hvis der opstår lidt for meget hype omkring dem. Men "TS 3" er sorteret fra, så det bliver enten Nolan eller Bier.
#2281 filmz-ab 14 år siden
hehe fair nok - ingen skade sket :-)
Temaer i Rambo er måske lige i overkanten - den har ingen dybere mening, udover vi skal væmmes ved volden, og tage afstand fra den. Og så kunne jeg bare lide den groteske karakter Rambo er blevet - intet dybt over det, men dejligt politisk ukorrekt.
Hvad er det næste på programmet? :-)
#2282 Kruse 14 år siden
#2283 Twister 14 år siden
Taler vi om diskussions-programmet eller filmprogrammet? ;P
I aften vil jeg se Brødre af Susanne Bier for at varme op til imorgen, hvor jeg skal ind og se Hævnen.
#2284 filmz-ab 14 år siden
Godt valg. Brødre er suveræn. Regner også med at snuppe Hævnen.
#2285 Yoda 14 år siden
#2286 filmz-Bruce 14 år siden
#2287 davenport 14 år siden
#2288 Yoda 14 år siden
Ja, der er stor chance for, at det bliver "giraffen" i aften. Jeg plejer ellers altid - stædig som jeg på dette område kan være - at droppe film i biografen, hvis der opstår lidt for meget hype omkring dem. Men "TS 3" er sorteret fra, så det bliver enten Nolan eller Bier.
Ha ha .. thanks, but no thanks! :-)
#2289 davenport 14 år siden
#2290 Yoda 14 år siden
Om filmen så var gratis, og man fik udleveret en rabatkupon til én times gratis happy hour med Aniston, så gad jeg ikke se den ... eller vent, hmmm!