Robocop 2. Skammer mig næsten lidt. Startede med at overveje Das Leben der anderen og Solaris af Tarkovsky. Nu endte jeg så med Robocop 2 :P Jeg må virkelig lige at jeg kan tage mig lidt sammen imorgen. Forhåbentlig er Robocop 2 også noget bedre end 3'eren.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Den er bestemt bedre end den bunke skrot til 3'eren. 2'eren er ikke udelt vellykket, men fin underholdning. :)
EDIT: Jeg er faktisk ret enig i Lord Beef Jerkys (tror jeg, det var) vurdering af de tre film forleden med hhv. 6, 4 og 1 stjerne, med det forbehold, at jeg ikke har set hverken 2'eren eller 3'eren længe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Havde de egentlig droppet remaket af den??? i det hele taget synes jeg at Robocop bør være mere omtalt, jeg kender ikke en ud over jer herinde der har set dem/hørt om dem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Er der nogen der har set Johnny Depps "The Brave"? Jeg har lige købt filmen (til 25,- kr.) og er ret spændt på at få den set snarest. Måske i aften. Nogen der har set den og kan fortælle mig om jeg har noget at glæde mig til?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2401 filmz-ab 14 år siden
Den fangede jeg igår, ihvertfald lidt af den. Fuck hvor ser slåsscenerne dog morsomme ud :-)
#2402 filmz-Is 14 år siden
Jeg kunne kun klare at se de første 20 min pga træthed, men fanger den nok engang i den nærmeste fremtid. :)
#2403 Twister 14 år siden
#2404 evermind 14 år siden
EDIT: Jeg er faktisk ret enig i Lord Beef Jerkys (tror jeg, det var) vurdering af de tre film forleden med hhv. 6, 4 og 1 stjerne, med det forbehold, at jeg ikke har set hverken 2'eren eller 3'eren længe.
#2405 Antlion 14 år siden
Ja, du burde virkelig skamme dig! :)
#2406 MOVIE1000 14 år siden
#2407 Collateral 14 år siden
#2408 Kruse 14 år siden
#2409 neran 14 år siden
#2410 Twister 14 år siden