Gravatar

#2411 Bony 14 år siden

Collateral (2407) skrev:
Er der nogen der har set Johnny Depps "The Brave"? Jeg har lige købt filmen (til 25,- kr.) og er ret spændt på at få den set snarest. Måske i aften. Nogen der har set den og kan fortælle mig om jeg har noget at glæde mig til?

Ja, jeg så den for et par uger siden. Skrev en kort anmeldelse i "What we saw"-tråden. Kan ikke huske detaljer fra anmeldelsen, men kan dog huske, at jeg ikke var synderligt begejstret over filmen. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2412 MOVIE1000 14 år siden

The fountain på BD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2413 filmz-Is 14 år siden

Har genset Lock Stock..., Snatch og Revolver. Nu er turen kommet til Rocknrolla. :)
Gravatar

#2414 wimmie 14 år siden

Grosse Pointe Blank...det er vist ved at være en del år siden jeg så den sidst :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2415 Kruse 14 år siden

I aften kommer den formentlig til at stå på "Where the Wild Things Are" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2416 wimmie 14 år siden

The getaway (1972)
Gravatar

#2417 wimmie 14 år siden

This Boy's Life
Gravatar

#2418 Twister 14 år siden

Fik lige set Poltergeist og må sige jeg blev rimelig skuffet. plotholes, utroværdige karaktere og en del eksempler på dårligt skuespil. Blev overrasket over at se filmen faktisk er ret godt rated rundt omkring....jeg må så erklære mig uenig. Max lidt over middelmådig ( mest grundet god brug af special effects og en underholdende slutning) er hvad jeg vil klassificere filmen som.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2419 wimmie 14 år siden

Må erklære mig uenig; jeg elsker Poltergeist - det er én af de mest stemningsfulde gysere med nogle klassiske scener. Èn af mine absolutte yndlingsgysere.
Må jeg spørge hvor i filmen du synes skuespillet er dårligt?

(By the way, så tror jeg egl. indlægget hører til i "What we saw" - bare en detalje ;)
Gravatar

#2420 Kruse 14 år siden

#2418: Jeg er faktisk nogenlunde enig, selvom at jeg dog ellers synes at skuespillet var acceptabelt. Der er nogle fede special effects, men selve filmen er ikke noget specielt efter min mening.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: