Jeg har ikke set en film i snart en uge nu eller sådan noget, så derfor skal der tages revanche i aften hvor den først står på Sam Peckinpahs "The Getaway" efterfulgt af Clint Eastwoods "Pale Rider". Begge er selvfølgelig på blå og der indkøbt et ton i slik og sodavand. BRING IT ON!
Er iøvrigt enig med wimmie angående "Poltergeist". Det er en ganske glimrende lille horror perle efter min mening.
Må erklære mig uenig; jeg elsker Poltergeist - det er én af de mest stemningsfulde gysere med nogle klassiske scener. Èn af mine absolutte yndlingsgysere. Må jeg spørge hvor i filmen du synes skuespillet er dårligt?
(By the way, så tror jeg egl. indlægget hører til i "What we saw" - bare en detalje ;)
uha, jeg kan komme med mange eksempler på hvor skuespillet virkelig ikke er ret godt, imo. men lad os da bare tage et eksempel:
Scenen hvor faderen har en lille snak med sin griske chef.
Prøv at se hvor totalt følelses-tomt faderens ansigt er. og så prøv at læg mærke til den dårlige dialog. For ikke at nævne det store "WHYYYYY" tilsidst i scenen. Det er virkelig virkelig skidt efter min mening.
og karaktererne er fuldstændig utroværdige. Prøv at tænk tilbage på hvor roligt moderen tager det faktum at deres hus er besat og hendes datter er forsvundet sporløst. Hun bruger endda hendes egen datter som forsøgskanin.... Come on....det er altså bare ikke godt. Måden familien håndterer problemet på er også total latterlig. De tilkalder 3 super nørder som tilsyneladende er de eneste der ved noget om det ukulte, bare for at tage dem med hjem til det besatte hus og høre den ene af dem (ham med brillerne mener jeg) råbe op om at det hele er noget fusk og besættelsen ikke er virkelig......altså hvad sker der lige??? :P
Er selvfølgelig ked af at jeg hater på en af dine ynglingsfilm men det er altså min mening. Og jeg mener der er massere af eksempler på store fejl og mangler i denne film.
Edit: ja indlægget hørere nok mere til i "What we saw" - My bad, beklager. :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2421 Bobby Singer 14 år siden
Er iøvrigt enig med wimmie angående "Poltergeist". Det er en ganske glimrende lille horror perle efter min mening.
#2422 Twister 14 år siden
uha, jeg kan komme med mange eksempler på hvor skuespillet virkelig ikke er ret godt, imo. men lad os da bare tage et eksempel:
Scenen hvor faderen har en lille snak med sin griske chef.
Prøv at se hvor totalt følelses-tomt faderens ansigt er. og så prøv at læg mærke til den dårlige dialog. For ikke at nævne det store "WHYYYYY" tilsidst i scenen. Det er virkelig virkelig skidt efter min mening.
og karaktererne er fuldstændig utroværdige. Prøv at tænk tilbage på hvor roligt moderen tager det faktum at deres hus er besat og hendes datter er forsvundet sporløst. Hun bruger endda hendes egen datter som forsøgskanin.... Come on....det er altså bare ikke godt.
Måden familien håndterer problemet på er også total latterlig. De tilkalder 3 super nørder som tilsyneladende er de eneste der ved noget om det ukulte, bare for at tage dem med hjem til det besatte hus og høre den ene af dem (ham med brillerne mener jeg) råbe op om at det hele er noget fusk og besættelsen ikke er virkelig......altså hvad sker der lige??? :P
Er selvfølgelig ked af at jeg hater på en af dine ynglingsfilm men det er altså min mening. Og jeg mener der er massere af eksempler på store fejl og mangler i denne film.
Edit: ja indlægget hørere nok mere til i "What we saw" - My bad, beklager. :)
#2423 Twister 14 år siden
Hjælp mig med at bestemme mig for hvad jeg skal se:
- Once upon a time in America (Sergio Leone)
- Solaris (Andrey Tarkovsky)
- A Very Long Engagement (Jean-Pierre Jeunet)
- Delicatessen (Jean-Pierre Jeunet)
- The Big Blue (Luc Besson)
What say you?
#2424 MMB 14 år siden
#2425 Steffan Rasmussen 14 år siden
#2426 rammy 14 år siden
http://www.imdb.com/title/tt1323045/
#2427 Twister 14 år siden
#2428 filmz-Utyske 14 år siden
#2429 Steffan Rasmussen 14 år siden
I second that. Ser frem til at få den på BD.
#2430 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"