Gravatar

#3251 Stilund 14 år siden

Collateral (3239) skrev:
#3237: Og så er der givet 45 minutter til debat? Hvordan skal 10 - 15 forskellige folk nå at udfolde deres holdning og have en debat på 45 minutter? Så kan jeg sgu bedre tage DR seriøst, de tager mindre med og give dem bedre tid pr. person.

Det er en parodi! De sender hele filmen på søndag... jamen hvorfor helved gjorde i ikke det med det samme og skrottede det panel! Alle er sgu da enige i at det er mega forfædeligt det der forgår dernede. Men så at debatter et emne som det i 45. min er sgu da latterligt. Gør som DR2 brug hele lørdagen og kom i dybden. Brug TV2 News! Det er alligevel gentagelser igen og igen!! Puha jeg syntes du ligter langt væk af... Ja... ævl!!! FUCK TV2
Gravatar

#3252 Babo Rises 14 år siden

Tror jeg holder mig til The Vampire Diaries :-)
Gravatar

#3253 Lord Beef Jerky 14 år siden

Twister (3250) skrev:
Det er netop meningen at karaktererne skal ligne stereotyper på det ydre men jo længere man kommer ind i serien, jo mesre finder man ud af at dette langt fra er tilfældet.

Det lyder sgu lidt som virkelighedens verden =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3254 Twister 14 år siden

Lord Beef Jerky (3253) skrev:
Det lyder sgu lidt som virkelighedens verden =)

præcis. her får du så blot lov til at komme tæt på karaktererne, hvilket jo er en sjældenhed i vores samfund, imo :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3255 Collateral 14 år siden

#3249: Der kommer to mere overordnede eller "løbende" historier i løbet af de næste par sæsoner, og især den der kulminerer i sæson 5s afslutning er ret fantastisk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3256 Kruse 14 år siden

Jeg vil sætte mig til at se dokumentaren "I Knew It Was You: Rediscovering John Cazale" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3257 Babo Rises 14 år siden

Chinatown
Gravatar

#3258 Twister 14 år siden

Collateral (3255) skrev:
#3249: Der kommer to mere overordnede eller "løbende" historier i løbet af de næste par sæsoner, og især den der kulminerer i sæson 5s afslutning er ret fantastisk.

enig. virkede egentlig som et godt sted at slutte serien. men mere vil jo have mere :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3259 NightHawk 14 år siden

Har lige lavet kaffe og fyldt slikskålen op, og nu skal jeg til at gense den originale "True Grit". :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3260 Bobby Singer 14 år siden

Kruse (3247) skrev:
Du kritiserer Mad Men for stereotype persongalleri, og bagefter siger at du holder dig til Supernatural? Nu har jeg selvfølgelig kun set 1. sæson, som jeg faktisk synes er ganske fin underholdning, men den bærer netop meget præg af stereotype karakterer, og en meget fast struktur som hvert afsnit er bygget op af. Kan du fortælle mig om det er noget der ændrer sig i løbet af de næste sæsoner?

Jeg har ikke tid lige nu, men i morgen vil jeg skrive et svar. :)
Idjit

Skriv ny kommentar: