Gravatar

#3261 Kruse 14 år siden

I aften står den på min første Wim Wenders-film, "Der Himmel Über Berlin".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3262 Twister 14 år siden

Kruse (3261) skrev:
I aften står den på min første Wim Wenders-film, "Der Himmel Über Berlin".

Det er en hård en at komme igennem. Den fangede aldrig rigtig min interesse omend instruktionen og kameraarbejdet er aldeles udmærket.

I aften er jeg hjemme og besøge min familie og jeg skal nu til at se Million Dollar Baby med min bror.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3263 MMB 14 år siden

Hvis du ikke har set den før, så glæd dig! Det er en af mine yndlingsfilm. :)
Gravatar

#3264 Wangsgaard 14 år siden

#3263 Troede det var goodfellas? :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3265 Kruse 14 år siden

Twister (3262) skrev:
Det er en hård en at komme igennem. Den fangede aldrig rigtig min interesse omend instruktionen og kameraarbejdet er aldeles udmærket.

Jeg fik den aldrig set, da jeg hurtigt kunne mærke at jeg var alt for træt til at se film i aften.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3266 wimmie 14 år siden

Almost Famous... på blå
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3267 Wangsgaard 14 år siden

En af de første dvd'er jeg købte var Fight Club og en af de første Bluray jeg har købt er Fight Club. Nu skal den ses da jeg har opgivet at lave noget seriøs arbejde :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3268 MMB 14 år siden

Bemærk, at jeg sagde en af :P
Gravatar

#3269 Twister 14 år siden

Kruse (3265) skrev:
Jeg fik den aldrig set, da jeg hurtigt kunne mærke at jeg var alt for træt til at se film i aften.

Hvis du i forvejen var træt så kan jeg forsikre dig om at du har taget det helt rigtige valg :)

Foeller (3263) skrev:

Hvis du ikke har set den før, så glæd dig! Det er en af mine yndlingsfilm. :)

Det var første gang jeg så den ja :) Det var også en ganske udmærket film omend jeg fandt den en smule for langtrukken. Men ganske udmærket.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3270 Twister 14 år siden

Sunset Blvd.

Skriv ny kommentar: