Gravatar

#3281 Wangsgaard 14 år siden

Den er også fantastisk!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3282 Kruse 14 år siden

Jeg vil se "Inherit the Wind".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3283 Collateral 14 år siden

#3258: Præcis. Og er stadig ikke overbevist om hvorvidt de ikke bare skulle have sluttet efter 5. Følger med videre, og det er da stadig underholdende, meeeeen. Den historie er ikke nem at følge op på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3284 Kruse 14 år siden

Jeg tror at dagen i dag kommer til at bestå af de Al Pacino film som jeg har liggende på hylden, men stadig mangler at se. Nu her bliver det til "Scent of a Woman" :)
Gravatar

#3285 Mr. Chriss 14 år siden

Skal til at gense memento, bliver aldrig træt af den film :)
Gravatar

#3286 Thomsen 14 år siden

Tror jeg vil finde et lille jule-efterslæb frem og få set SILENT NIGHT, DEADLY NIGHT.

I'm in a slasher-kind of mood. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3287 Bobby Singer 14 år siden

I aften står den først på et gensyn Toy Story 3 og derefter Rocky 2, som jeg ikke har set endnu og forventer egentlig ikke det helt store, men nu har jeg jo set 1'eren.
Idjit
Gravatar

#3288 Collateral 14 år siden

Ser "Ponyo on a cliff by the sea". Overvejer dog lidt om jeg skal se den med originale eller engelske stemmer (lige nu bruger jeg de engelske)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3289 HelmerJ 14 år siden

Nu vil jeg starte min Star Trek Enterprise marathon..... Igen.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3290 Kruse 14 år siden

I aften vil jeg se den noget mere ukendte Al Pacino-film fra år 2000, "Chinese Coffee" :)

Skriv ny kommentar: