I aften vil jeg se den noget mere ukendte Al Pacino-film fra år 2000, "Chinese Coffee" :)
Hvad synes du så om Scent of a Woman? Den film har simpelthen så mange fejl og mangler, men formår alligevel ramme mig et eller andet sted. "Retssalsscenen" skuffer og bliver aldrig rigtig god, men det gør ingenting. Filmen vandt allerede mit hjerte lang tid inden finalen.
#3291: Jeg syntes ganske fint om "Scent of a Woman", men du har ret i at den bestemt har sine fejl og mangler. Men den har nogle styrker som den vinder meget på. Pacino er meget veloplagt og leverer en glimrende præstation, og så byder filmen på en god dialog(hovedsageligt fra Pacino's karakter). At der så ind imellem er nogle tvivlsomme præstationer(Især de unge rigmands knægte der laver den practical joke) gør ikke helt så meget. Hvis jeg skulle smide en karakter på ville det nok blive 4/6.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ikke den bedste biograf, men superduper hyggelig og det koster kun 60 kr.
Den i Odense? Det kunne være jeg endelig skal få den tjekket ud. Jeg er ofte i Odense hvor jeg har savnet et alternativ til Øst for Paradis i Århus og Vester Vov Vov på Vesterbro.
#3297 - Øst For Paradis og Cafe biografen er meget det samme...dog har jeg aldrig været i Øst For Paradis. Men ham der har startet Cafe biografen kommer fra Øst For Paradis.
#3291 christianhg 14 år siden
#3292 Kruse 14 år siden
#3293 Skeloboy 14 år siden
#3294 Twister 14 år siden
#3295 Kruse 14 år siden
Nice!
Nice!!! x2
:)
#3296 Skeloboy 14 år siden
Ikke den bedste biograf, men superduper hyggelig og det koster kun 60 kr.
#3297 christianhg 14 år siden
#3298 Skeloboy 14 år siden
#3299 Kruse 14 år siden
#3300 christianhg 14 år siden