Det havde jeg sgu lige overset Benway :) Glad for at du kunne lide den. Ja, jeg tudede vist også et par gange undervejs. En meget vigtig film og en af de få tidlige, som tog traumerne, pyskiske og fysiske lemlæstelse op og jeg havde også først "set det", da han tog proteserne af. Fantastisk at se de rigtige kulisser lige efter krigen, flykirkegårdene.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Ja, jeg tudede vist også et par gange undervejs. En meget vigtig film og en af de få tidlige, som tog traumerne, pyskiske og fysiske lemlæstelse op og jeg havde også først "set det", da han tog proteserne af.
What? :)
Jeg skulle lige backtracke lidt, før eg fandt ud af, at det var "Best Years of Our Lives", og ikke "Robocop", du talte om.
Jeg ville næsten sige, at det er heldige ham - at have sådan en god film til gode for første gang! :)
Håber, du nød den, Bony! :)
Ja, det var bestemt ikke en dårlig oplevelse. Ganske habil gys, gode effekter og god historie. Dog vil jeg ikke smide "mesterværk"-kortet efter den. Så begejstret var jeg nu heller ikke. Men det var rigtig god underholdning og stadig en af de bedre i genren. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#3611 Riqon 14 år siden
#3612 Bruce 14 år siden
#3613 dyg 14 år siden
#3614 Batsy 14 år siden
#3615 Benway 14 år siden
#3616 Bruce 14 år siden
#3617 mr gaijin 14 år siden
What? :)
Jeg skulle lige backtracke lidt, før eg fandt ud af, at det var "Best Years of Our Lives", og ikke "Robocop", du talte om.
#3618 Bony 14 år siden
Ja, det var bestemt ikke en dårlig oplevelse. Ganske habil gys, gode effekter og god historie. Dog vil jeg ikke smide "mesterværk"-kortet efter den. Så begejstret var jeg nu heller ikke. Men det var rigtig god underholdning og stadig en af de bedre i genren. :)
#3619 Eraserhead 14 år siden
Det er ved at være længe siden og det er en fantastisk film
#3620 Twister 14 år siden