#4076 Atlantic. Og ja, fantastisk film. Jeg er dog glad for, at jeg brugte lidt tid på at læse om "Stormen", inden jeg så den, for ellers havde den været svær at finde rundt i. Billedsiden er virkelig betagende, og Gielgud er som altid pragtfuld at lytte til.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Har lagt mig syg :( Og kan ikke ret meget andet end at se film og slappe af, hvilket også er tiltrængt nogle gange. Så jeg har en masse timer med film at se frem til, starter med Breakfast at Tiffanys. Hvad er holdningen til den film; god eller dårlig? Har ikke rigtig nogen ide om hvad jeg skal forvente.
#4078 Den er ganske fin, omend man nok godt kunne have undværet Mickey Rooney i den. Ikke en dårlig film at være syg til, hvis det nu skal være. Og som elwood skriver, er regnvejrsscenen herlig. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#4071 Benway 14 år siden
Selv sætter jeg Peter Greenaways "Prospero's Books" på, og ser frem til høre John Gielguds stemme recitere Shakespeare.
#4072 Bruce 14 år siden
#4073 Twister 14 år siden
#4074 frankdrebin 14 år siden
Rigtig god film! :)
#4075 Skeloboy 14 år siden
Yes, det forventer jeg også...en af de film, man bare ikke lige for købt, fordi "det ikke er vigtigt...", hvis I forstår...
#4076 Antlion 14 år siden
Hvilken udgivelse? Den nyeste fra Atlantic Film er skarpere end den fra A-Film's Kalverliefde-udgivelse, men flere steder er billedet beskåret.
Et mesterværk er filmen dog stadigvæk!
#4077 Benway 14 år siden
#4078 Penny 14 år siden
#4079 elwood 14 år siden
Audrey Hepburn er fantastisk i den, ligeså med George Peppard, god film og hygge sig med på sådan en dag her.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4080 rockysds 14 år siden