Jeg har fri imorgen så jeg giver mig frygtløst i kast med Magnolia :P
Det er edderbrandbrøleme en fed film! Du har noget at se frem til :)
HonoDelLoce (4175) skrev:
Har lige sat The Shawshank Redemption på.. Det er jo egentlig for dårligt, at jeg aldrig har fået set den før.. :)
Hehe, alle har vel et par must-see hængepartier :)...jeg selv har f.eks. Jaws, Das Boot og Wizard of Oz...og får tit den der: "ej, har du ikke set den? og du kalder dig filmnørd?" :)
Hehe, alle har vel et par must-see hængepartier :)...jeg selv har f.eks. Jaws, Das Boot og Wizard of Oz...og får tit den der: "ej, har du ikke set den? og du kalder dig filmnørd?" :)
Hehe, faktisk så jeg selv først Jaws for lidt over et år siden ca., Wizard of Oz så jeg kun en enkelt gang som lille bitte purk, og husker intet af den - har dog fået den indkøbt på BD og regner snart med at få den set :) - og Das Boot har jeg slet ikke fået set endnu ! :D
Men er heldigvis godt på vej.. For blot halvandet års tid siden var min liste over must-see-hængepartier pinlig lang! :) Den bliver heldigvis kortere ret hurtigt :)
wimmie (4176) skrev:
Så er jeg ret spændt på hvad du synes om den - skriv et par ord :)
Jeg smider et par linier i What We Saw lige så snart jeg lige har fået tømt blæren :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det kan jeg godt skrive under på. Et mesterværk, intet mindre. Jeg finder den langt bedre end There will be blood (som dog aldrig scorede højeste topkarakter hos mig til at begynde med). Skuespillernes præstationer og kemi hinanden imellem fortæller meget om P.T. Andersons evner som instruktør synes jeg, og hans behandling af ellers relativt eksplicite temaer er nærmest fejlfri. Imponerende!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#4171 Kruse 14 år siden
Jeg synes at det var en ganske fed thriller med en veloplagt Kevin Costner i hovedrollen :)
#4172 IK 14 år siden
#4173 Twister 14 år siden
#4174 wimmie 14 år siden
*Like*
Har du set den før?
#4175 HonoDelLoce 14 år siden
#4176 wimmie 14 år siden
Så er jeg ret spændt på hvad du synes om den - skriv et par ord :)
#4177 Skeloboy 14 år siden
#4178 Kruse 14 år siden
Nej, den havde jeg godt nok heller ikke set komme :)
#4179 HonoDelLoce 14 år siden
Hehe, faktisk så jeg selv først Jaws for lidt over et år siden ca., Wizard of Oz så jeg kun en enkelt gang som lille bitte purk, og husker intet af den - har dog fået den indkøbt på BD og regner snart med at få den set :) - og Das Boot har jeg slet ikke fået set endnu ! :D
Men er heldigvis godt på vej.. For blot halvandet års tid siden var min liste over must-see-hængepartier pinlig lang! :) Den bliver heldigvis kortere ret hurtigt :)
Jeg smider et par linier i What We Saw lige så snart jeg lige har fået tømt blæren :)
#4180 Twister 14 år siden
Nope, det var første gang jeg så den :)
Det kan jeg godt skrive under på. Et mesterværk, intet mindre. Jeg finder den langt bedre end There will be blood (som dog aldrig scorede højeste topkarakter hos mig til at begynde med). Skuespillernes præstationer og kemi hinanden imellem fortæller meget om P.T. Andersons evner som instruktør synes jeg, og hans behandling af ellers relativt eksplicite temaer er nærmest fejlfri. Imponerende!