Jeg synes også at "There Will Be Blood" er en smule bedre end "Magnolia", som skam også er en fremragende film. Men alt dette er ligegyldigt, da "Boogie Nights" er Paul Thomas Anderson's klart bedste film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg kan normalt heller ikke fordrage Adam Sandler, men i lige netop "Punch Drunk Love" spiller han fremragende og meget atypisk, (hvilket bestemt også er Paul Thomas Andersons fortjeneste), og viser at der dybt nede ligger potentiale til meget mere, end det man ellers plejer at se fra ham i hans mange tandløse komedier.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg vil sige at There Will Be Blood og Magnolia kører et meget tæt løb i min bog... TWBB ligger nok lige en tand højere; begge er fantastiske film, men når jeg kommer i tvivl om hvilken der er min favorit, tænker jeg på Daniel Day-Lewis's præstation ;)
Punch Drunk Love er også en fremragende film og jeg var meget imponeret over Adam Sandler i den - han kan sagtens spille godt skuespil når han får de rigtige roller :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#4181 Wangsgaard 14 år siden
Blasfami!!!
Jeg har det lige omvendt, det er dog rigtig lang tid siden jeg har set Magnolia :)
#4182 Bruce 14 år siden
#4183 Kruse 14 år siden
#4184 NightHawk 14 år siden
#4185 Wangsgaard 14 år siden
Tak, det ved jeg :D
Den eneste jeg mangler at se. Har et meget dårlig forhold til Adam Sandler :(
There will be blood er intet mindre en fantastisk og i min 10 top liste over yndlingsfilm
#4186 IK 14 år siden
Han er faktisk fremragende i netop denne film. :)
#4187 NightHawk 14 år siden
Jeg kan normalt heller ikke fordrage Adam Sandler, men i lige netop "Punch Drunk Love" spiller han fremragende og meget atypisk, (hvilket bestemt også er Paul Thomas Andersons fortjeneste), og viser at der dybt nede ligger potentiale til meget mere, end det man ellers plejer at se fra ham i hans mange tandløse komedier.
#4188 wimmie 14 år siden
Punch Drunk Love er også en fremragende film og jeg var meget imponeret over Adam Sandler i den - han kan sagtens spille godt skuespil når han får de rigtige roller :)
#4189 Lord Beef Jerky 14 år siden
#4190 wimmie 14 år siden
There will be Blood 6/6
Magnolia 5½/6
Boogie Nights 5/6
Punch Drunk Love 4½/6