Magnolia er en 9/10 i min bog. There will be blood får "kun" 7/10. Kan være jeg snart skal se den igen, men jeg fandt den i mange tilfælde unødvendigt lang, hvor jeg ikke kunne se meningen i den langtrukne handling. Hvis filmen ikke formår at overbevise mig om at det bevidste langsommelige tempo er strengt nødvendigt for filmen bliver jeg hurtigt irriteret. Det kan være filmen snart skal have et gensyn, men lige nu tåler There will be blood ingen sammenligning med Magnolia som jeg finder et par klasser over!
jeg må snart få set P.T. andersons andre film kan jeg se ud fra jeres mange roser.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Pudsigt, for jeg synes netop at TWBB flyder perfekt, og jeg bliver om nogen også irriteret når tiden bare står stille :) tager du en film som Jesse James, ja så er der hav af sekvenser, som ikke bringer historien videre.
Pudsigt, for jeg synes netop at TWBB flyder perfekt, og jeg bliver om nogen også irriteret når tiden bare står stille :) tager du en film som Jesse James, ja så er der hav af sekvenser, som ikke bringer historien videre.
Så er det jo genialt at jeg finder The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford ganske fremragende :D! film er i sandhed et medie hvor der er tale om smag og behag ;)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
haha! Jeg stiller mig uforstående overfor den holdning :) At du kan blive irriteret over TWBB og ikke Jesse James? Snakker vi tempo/dvæle mæssigt, så er der ikke tvivl hos mig, at TWBB bedst og mest effektivt udnytter tiden af de to film, hvor Jesse James (med sine næsten tre timer) ofte bare dvæler ved sin stemning og folk der bare sidder, ridder og snakker. God film, men burde ifølge mig ha' været ca. 1 time kortere. Med TWBB har jeg ingen problemer med fordi historien rummer flere aspekter.
#4191 Lord Beef Jerky 14 år siden
Hard Eight - 6/10
Boogie Nights - 10/10
Magnolia - 10/10
Punch-Drunk Love- 9/10
There Will Be Blood - 10/10
#4192 Kruse 14 år siden
Jeg har allerede sendt en fatwa! Den skulle gerne komme med posten en af de nærmeste dage ;)
Boogie Nights - 10/10
There Will Be Blood - 9-10/10 (Den bliver bedre for hvert gensyn)
Magnolia - 9/10
#4193 Babo Rises 14 år siden
#4194 Twister 14 år siden
There will be blood får "kun" 7/10. Kan være jeg snart skal se den igen, men jeg fandt den i mange tilfælde unødvendigt lang, hvor jeg ikke kunne se meningen i den langtrukne handling. Hvis filmen ikke formår at overbevise mig om at det bevidste langsommelige tempo er strengt nødvendigt for filmen bliver jeg hurtigt irriteret. Det kan være filmen snart skal have et gensyn, men lige nu tåler There will be blood ingen sammenligning med Magnolia som jeg finder et par klasser over!
jeg må snart få set P.T. andersons andre film kan jeg se ud fra jeres mange roser.
#4195 misuma 14 år siden
#4196 Babo Rises 14 år siden
#4197 Twister 14 år siden
Så er det jo genialt at jeg finder The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford ganske fremragende :D! film er i sandhed et medie hvor der er tale om smag og behag ;)
#4198 Herrguth 14 år siden
#4199 Babo Rises 14 år siden
haha! Jeg stiller mig uforstående overfor den holdning :) At du kan blive irriteret over TWBB og ikke Jesse James? Snakker vi tempo/dvæle mæssigt, så er der ikke tvivl hos mig, at TWBB bedst og mest effektivt udnytter tiden af de to film, hvor Jesse James (med sine næsten tre timer) ofte bare dvæler ved sin stemning og folk der bare sidder, ridder og snakker. God film, men burde ifølge mig ha' været ca. 1 time kortere. Med TWBB har jeg ingen problemer med fordi historien rummer flere aspekter.
#4200 IK 14 år siden