Gravatar

#4631 Bony 14 år siden

Wangsgaard (4628) skrev:
Star wars - A new Hope

Yay, yay og så det lange ... yaaaaay!! Jeg er ret splittet lige med den serie der. På den ene side vil jeg sindsygt gerne gense dem igen meget snart, men på den anden side, så vil jeg også frygtelig gerne vente på at de kommer i highdef, da der efterhånden ikke er så pokkers lang tid endnu før det sker. Nu har jeg trods alt ikke set dem i meeeget lang tid, så ventetiden er nok lige til at klare. Men alligevel så kribler det i fingrene efter et gensyn. Sevans også!

Men når man vender det om, så har jeg jo også altid Alien-filmene i highdef, som sagtens kan udfylde tomrummet til SW udkommer. Hmm, det er jo sådan med hurtige beslutninger, at de altid kommer pludseligt. Og lige i dette sekund besluttede jeg mig for at vente med Star Wars til de kommer på blå og så i stedet gense de fire Alien film på blu-ray inde i biografen. Snackz! :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4632 Neranders 14 år siden

Skulle have været inde og se Source Code i aften, men fandt så ud af, biografen nærmest dem jeg skulle af sted med, ikke viste Source Code og bedste alternativ var Thor, så valget faldt på den. Dog blev det aflyst, da ingen havde den store lyst til at se Thor, og det bliver så til Source Code i morgen aften. Denne aften kommer til at stå på Supernatural sæson 2 og Phonebooth senere i aften.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#4633 Babo Rises 14 år siden

Neranders (4632) skrev:
Phonebooth

Glæd dig til den, hvis du er til en stram og effektiv spændingsfilm. Enkel, at den næsten er genial :)
Gravatar

#4634 Neranders 14 år siden

Babo Rises (4633) skrev:
Glæd dig til den, hvis du er til en stram og effektiv spændingsfilm. Enkel, at den næsten er genial :)

Jamen det er lige sådan jeg kan lide det, så det vil jeg absolut se frem til. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#4635 Bruce 14 år siden

Var på MASH igår med kolleger og endte i en koger, med store tømmermænd i dag og en smule hovedet i tønden. Av. Fik dog grillet med familien og er så småt en smule ovenpå. Nu vil jeg slappe af og tygge et par film ned til en iskold cola.

Tro valgene står mellem

Made in Dagenham
The Misfits
Some Like it Hot
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4636 Kruse 14 år siden

I aften står den på "Efter Brylluppet".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4637 BN 14 år siden

Kruse (4636) skrev:
I aften står den på "Efter Brylluppet".

Det er i mine øjne en rimeligt okay eller seværdig film, men mest pga. Mads Mikkelsen og hans samspil med Rolf Lassgård og Sidse Babett Knudsen. Selve historien finder jeg lidt tynd.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4638 Twister 14 år siden

Et gensyn med en af barndomsfavoritterne. Twins med Arnold og Devito. Gad vide hvordan filmen klarer sig efter så mange år...
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4639 Kruse 14 år siden

BN (4637) skrev:
Det er i mine øjne en rimeligt okay eller seværdig film, men mest pga. Mads Mikkelsen og hans samspil med Rolf Lassgård og Sidse Babett Knudsen. Selve historien finder jeg lidt tynd.

Nu har jeg fået den set, og jeg synes nok lidt bedre om den end dig. Det er rigtigt nok at selve historien er meget simpel, men det er ikke rigtigt det vigtige i filmen for mig. Det er sammenspillet mellem karaktererne(som du også er inde på) som jeg finder ganske gennemført og meget interessant. Det overraskede mig faktisk hvor god jeg synes at den var. Det hænger lidt sammen med at jeg ikke har haft interesse i dansk film i lang tid, og de danske film jeg har set de sidste 6-7 år(og måske endnu længerer tilbage) kan nok tælles på én hånd. Så det var rart at da jeg endelig fik taget mig sammen og set en dansk film, at det så også var en god oplevelse :)

Hvis jeg skal give den en karakter ender jeg nok på en 8/10.

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4640 Twister 14 år siden

Twister (4638) skrev:
Et gensyn med en af barndomsfavoritterne. Twins med Arnold og Devito. Gad vide hvordan filmen klarer sig efter så mange år...

Tiden har ikke været alt for god ved filmen må jeg indrømme...
men nostalgien hjælper da filmen en lille smule.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: