Gravatar

#4641 Bony 14 år siden

Kruse (4639) skrev:
Nu har jeg fået den set, og jeg synes nok lidt bedre om den end dig. Det er rigtigt nok at selve historien er meget simpel, men det er ikke rigtigt det vigtige i filmen for mig. Det er sammenspillet mellem karaktererne(som du også er inde på) som jeg finder ganske gennemført og meget interessant. Det overraskede mig faktisk hvor god jeg synes at den var. Det hænger lidt sammen med at jeg ikke har haft interesse i dansk film i lang tid, og de danske film jeg har set de sidste 6-7 år(og måske endnu længerer tilbage) kan nok tælles på én hånd. Så det var rart at da jeg endelig fik taget mig sammen og set en dansk film, at det så også var en god oplevelse :)

Hvis jeg skal give den en karakter ender jeg nok på en 8/10.

Apropos gode danske film, har du så set Ole Bornedals Kærlighed på film? Den var jeg godt nok overrasket over. Fed film i en cool film noir stil.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4642 BN 14 år siden

Kruse (4639) skrev:
Det hænger lidt sammen med at jeg ikke har haft interesse i dansk film i lang tid, og de danske film jeg har set de sidste 6-7 år(og måske endnu længerer tilbage) kan nok tælles på én hånd. Så det var rart at da jeg endelig fik taget mig sammen og set en dansk film, at det så også var en god oplevelse :)

Det kan jeg sagtens følge dig i. Trods mine egne forbehold overfor den generelle kvalitet af danske film, ser jeg indimellem alligevel nogle af dem. Man kan jo aldrig vide, om der skulle komme en god af slagsen. Og 'Efter brylluppet' er en af dem jeg er glad for at jeg gav en chance. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4643 Kruse 14 år siden

Bony (4641) skrev:

Apropos gode danske film, har du så set Ole Bornedals Kærlighed på film? Den var jeg godt nok overrasket over. Fed film i en cool film noir stil.

Jeps, det er netop en af de få "nyere" danske film jeg har set, og den fandt jeg også overraskende god :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4644 MOVIE1000 14 år siden

American beauty (første gang)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4645 Skeloboy 14 år siden

Regner med at tage hele sæson 1 Sons of Anarchy på Zulu...det er dog først færdig kl. 22.45, og det er ret lang tid at følge med...er ved Ep. 4 nu, og det virker ret så godt
Gravatar

#4646 evermind 14 år siden

#4644 Du er sikkert færdig med at se den, men god fornøjelse ellers. Jeg kan rigtig godt lide den, og Kevin Spacey er fremragende i hovedrollen!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4647 MOVIE1000 14 år siden

evermind enig, overraskende god og spændende at følge deres hverdage.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4648 Skeloboy 14 år siden

nvm...
Gravatar

#4649 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg i aften vil se "[REC] 2" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4650 Twister 14 år siden

Jeg vil se The Hangover før jeg går i seng :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: