Gravatar

#4861 MOVIE1000 14 år siden

Dogma
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4862 MMB 14 år siden

Jeg endte med at få gamet i stedet, men nu har jeg jeres råd til næste gang. :P
Gravatar

#4863 Twister 14 år siden

High Fidelity
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4864 Twister 14 år siden

Benway (4859) skrev:
I betragtning af at vi eftersigende kun har en time tilbage, har jeg åbent en flaske rødvin, og ser Metropolitan Operaens opsætning af Wagners "Götterdämmerung" (Ragnerok) om verdens undergang. Jeg er sikker på, at Von Trier ville bifalde valget. :)

hahah fedt :D!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4865 Steffan Rasmussen 14 år siden

Mimic
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4866 Skeloboy 14 år siden

Jeg prøver lykken med Julien Donkey-Boy
Gravatar

#4867 MMB 14 år siden

Er 8 1/2 et ideelt valg som min første Fellini film?
Gravatar

#4868 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden

Nej jeg vil helt klart vælge en anden af hans film. Enten "La Strada" eller "Nights of Cabiria."

De er mere let tilgængelige og samtidig også rigtig gode film. Jeg synes at sidstnævnte er den bedste af de to. Jeg synes at "8 ½" kræver at man kender lidt til Fellinis repertoire.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4869 Benway 14 år siden

#4868 Enig. Mange starter ved "8½" og kommer aldrig videre, når de opdager, hvor krævende den kan være ved første syn. Jeg vil tro enten "La Strada", "I Vitelloni" eller "Nights of Cabiria" er det bedste sted at starte.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4870 Skeloboy 14 år siden

#4867 - vil også starte med La Strada. Den er forholdsvis lige ud af landevejen...

Skriv ny kommentar: