I betragtning af at vi eftersigende kun har en time tilbage, har jeg åbent en flaske rødvin, og ser Metropolitan Operaens opsætning af Wagners "Götterdämmerung" (Ragnerok) om verdens undergang. Jeg er sikker på, at Von Trier ville bifalde valget. :)
hahah fedt :D!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Nej jeg vil helt klart vælge en anden af hans film. Enten "La Strada" eller "Nights of Cabiria."
De er mere let tilgængelige og samtidig også rigtig gode film. Jeg synes at sidstnævnte er den bedste af de to. Jeg synes at "8 ½" kræver at man kender lidt til Fellinis repertoire.
#4868 Enig. Mange starter ved "8½" og kommer aldrig videre, når de opdager, hvor krævende den kan være ved første syn. Jeg vil tro enten "La Strada", "I Vitelloni" eller "Nights of Cabiria" er det bedste sted at starte.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#4861 MOVIE1000 14 år siden
#4862 MMB 14 år siden
#4863 Twister 14 år siden
#4864 Twister 14 år siden
hahah fedt :D!
#4865 Steffan Rasmussen 14 år siden
#4866 Skeloboy 14 år siden
#4867 MMB 14 år siden
#4868 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden
Nej jeg vil helt klart vælge en anden af hans film. Enten "La Strada" eller "Nights of Cabiria."
De er mere let tilgængelige og samtidig også rigtig gode film. Jeg synes at sidstnævnte er den bedste af de to. Jeg synes at "8 ½" kræver at man kender lidt til Fellinis repertoire.
#4869 Benway 14 år siden
#4870 Skeloboy 14 år siden