Gravatar

#5081 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil forsøge mig med "The Lovely Bones" i aften.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5082 Collateral 14 år siden

Kruse (5081) skrev:
Jeg tror at jeg vil forsøge mig med "The Lovely Bones" i aften.

Meget flot og, af visse anmeldere, misforstået/undervurderet film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5083 Twister 14 år siden

Bull Durham
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5084 MOVIE1000 14 år siden

Har lige set Jackass 3 og skulle igang med Icarus, men har ikke lige lyst i aften, så istedet bliver det Bubber og BS på nye afveje :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5085 Skeloboy 14 år siden

MOVIE1000 (5084) skrev:
så istedet bliver det Bubber og BS på nye afveje :)

Aaaaahhh...det kommer jo ikke i TV? eller har du det på DVD?!?!
Gravatar

#5086 Kruse 14 år siden

#5082: Hvorfor mener du at visse anmeldere har misforstået den? Altså udover at de ikke synes om den ligeså godt som dig.

Og med hensyn til min oplevelse, så kunne jeg faktisk godt lide filmen, selvom at jeg dog ikke er helt oppe at ringe. Jeg havde dog et par punkter som jeg ikke synes fungerede helt optimalt. Mark Wahlberg er en af dem. Jeg synes simpelthen at han er for svag en skuespiller til at kunne udfylde rollen helt. Han er acceptabel, men jeg havde foretrukket en anden skuespiller til den rolle. De andre par ankepunkter jeg har er:

I klart størstedelen af filmen er der et gennemgående seriøs tone, hvilket fungerer rigtigt godt til filmen, men enkelte gange er der brud på denne tone. Der er f.eks. to montager, som føles lidt som at de er fra en anden film. Den første er i mellem verdenen, hvor Susie og Holly leger og hygger sig i de forskellige landskaber. Og den anden er hvor svigermoderen flytter ind og skal håndtere alle de daglige pligter. Jeg føler ikke rigtigt at de to montager hænger godt nok sammen med resten af filmen. Den første montage ville dog formentlig have fungeret bedre for mig hvis den var en anelse kortere.

Et andet ankepunkt, som jeg dog ikke føler var så stort et problem som andre gjorde, var at disse scener i mellem-verdenen ikke altid var lige interessante efter min mening.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5087 MOVIE1000 14 år siden

#5085 Bubber og BS Samlede eventyr til lands, til vands og i luften.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5088 Neranders 14 år siden

Mary and Max
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#5089 Mr. Chriss 14 år siden

Skal ind og se Pirates of the caribbean her kl. 21:30, har ikke de stor forventninger :)
Gravatar

#5090 Batsy 14 år siden

3;10 To yuma
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: