Gravatar

#5291 Collateral 14 år siden

#5287 - 89: Jeg er helt og aldeles enig med jer allesammen :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5292 Twister 14 år siden

Chicago
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5293 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

Vidocq er smidt på til tirsdagens udgave af Guilty Pleasures. :)
Gravatar

#5294 MOVIE1000 14 år siden

Vil gense Stargate: Atlantis sæson 1-5 imens jeg samler lidt puzzle spil.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5295 Bruce 14 år siden

Jeg mangler stadig Redux af Apocalypse. Jeg fik set theatrical igen, som jeg synes er en fed film, 5/6. Jeg vil gerne se Redux, men tror jeg venter, til der kommer en ny restaurering.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5296 Kruse 14 år siden

Efter at have set "Theatrical Cut" af Apocalypse Now, vil jeg nok vurdere at de to versioner ligger meget lige efter min mening. Jeg foretrækker måske Redux lige en smule mere, da man kommer noget tættere ind på personerne ombord på den lille båd. Og det eneste af det tilføjede der decideret trækker ned, er scenerne på den franske plantage, som desværre trækker en ud af stemningen. Havde de scener ikke været tilføjet ville jeg synes klart bedst om Redux.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5297 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

#5296 -

Jeg tror du har ret, hvis den scene ikke havde været med, ville Redux muligvis også stå stærkere for mig.

Men så vidt jeg kan forstå, findes der råfilm i tonsvis fra den film, så man kan vel lave en re-redux på et tidspunkt. :D
Gravatar

#5298 Antlion 14 år siden

Collateral (5286) skrev:
Redux eller theatrical?

"Apocalypse Now" er en 10/10 i min bog, redux eller ikke. Det er en skam, at Coppola aldrig har nærmet sig den sublimitet igen, ej heller pre-1979...
Gravatar

#5299 Bony 14 år siden

Valget står mellem to film. El Secreto De Sus Ojos eller Apocalypse Now - Theatrical?

Sidstnævnte har jeg aldrig set, men har fået blod på tanden efter jeres snak. Førstnævnte har jeg startet op to gange tidligere, men der er altid kommet noget i vejen, så måtte stoppe efter en tyve minutters tid.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5300 Bony 14 år siden

Ingen bud? Så forsøger jeg mig med El Secreto De Sus Ojos, da jeg forventer ikke at blive forstyrret denne gang. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: