Gravatar

#1051 Twister 15 år siden

Bruce (1048) skrev:
#1047 Tag Appaloosa først, så går det fremad :)

Jeg følger dit råd og starter med Appaloosa så.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1052 Twister 15 år siden

Idag står den så på Dogville.

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1053 elwood 15 år siden

Hygger mig med Blown Away 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1054 Twister 15 år siden

Twister (1052) skrev:
Idag står den så på Dogville.

Planen er ændret efter at jeg kom til at se Champions league studiet. Jeg ser The Five Obstructions i aften istedet og gemmer Dogville og Manderlay til imorgen.

De ville simpelthen blive for sent hvis jeg skulle se hele Dogville.
Gravatar

#1055 Kruse 15 år siden

Jeg har tænkt mig at se en film her i eftermiddag. Valget står i mellem "High Plains Drifter", "Who Framed Roger Rabbit" og "28 Weeks Later", men jeg har endnu ikke foretaget et endeligt valg.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1056 Lord Beef Jerky 15 år siden

Det var da ellers godt nok 3 vidt forskellige film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1057 Kruse 15 år siden

Ja præcis, det er også derfor at valget er lidt svært :)

Men jeg tror at valget falder på "High Plains Drifter".
Gravatar

#1058 Kruse 15 år siden

Jeg skal nu til at se "A Short Film About Killing" :)
Gravatar

#1059 wimmie 15 år siden

Fik overtalt manden til at se "This is Spinal Tap" og han var godt underholdt. Så er spørgsmålet om jeg stadig "har det" i forhold til overtalelsesevner eller om jeg virkelig er nødt til at lade ham få indflydelse på næste valg af film :p

Overvejer lidt "The Crazies" eller "Frontiers" - er i humør til noget gys ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1060 evermind 15 år siden

#1059 Det kan være, du lige vil smide et par ord om den, du så vælger at se? :) Jeg har Frontier(s) stående i kø på hylden og venter på, at Play skal få The Crazies på lager.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: