Gravatar

#5391 Bruce 14 år siden

#5288 Top film!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5392 wimmie 14 år siden

Never let me go
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5393 Steffan Rasmussen 14 år siden

wimmie (5392) skrev:
Never let me go

God film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5394 Antlion 14 år siden

"Enter the Void".
Gravatar

#5395 Skeloboy 14 år siden

wimmie (5392) skrev:
Never let me go

Den havde jeg ikke hørt om! lyder superfed.

Har planer om at få set min 7 film om ugen de næste par uger...bare lige for at få gjort et godt indhug i mine manglende film :)
Gravatar

#5396 Collateral 14 år siden

Overvejer lidt om jeg skal lave en separat blog til at skrive omkring tv-serier, med fokus på komiske serier, eller om jeg blot skal skrive disse indlæg i min nuværende blog.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5397 Antlion 14 år siden

Antlion (5394) skrev:
"Enter the Void".

Nå, den har jeg åbenbart ikke liggende alligevel. :(
Gravatar

#5398 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden

#5392 Dejligt at se at der også er andre der ser denne film, som jeg synes er blevet lidt forbigået.

Jeg synes ligesom Steffen også at den er rigtig god.

#5395 Mange gode film. Jeg så tilfældigvis at du har en enkelt film af Ken Loach på listen. Det er vel ikke sådan at du har set "The Wind That Shakes the Barley". Eller andre af hans film.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5399 Skeloboy 14 år siden

#5398 - listen er faktisk ikke opdateret...der skal være 89 film på den :), men den gider ikke lige uploade ordentligt...

Jeg har set The Wind That Shakes The Barley, som jeg rigtig godt kunne lide og It's A Free World, som også er ganske fin. Så jeg mangler hans mere klassiske film.
Gravatar

#5400 Benway 14 år siden

Der er whisky i glasset, og jeg er klar til at se de sidste afsnit af første sæson "Mad Men". Nu finder vi ud af, om det var Nixon eller Kennedy der vandt valget. Spændingen er ulidelig. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: