#6026 Nej det synes jeg ikke var så slem, jeg blev mere og mere interesseret jo mere jeg så. Helt sikkert en god film, det var bare lidt irreterene med soundtracket at der blev spillet musik fra den tid, for hele tiden at minde os om hvilken tid vi var i. Synes også at der var andre af hans projekter i filmen, der blev gjort mere ud af, ren spilletidsmessig. Men ellers godt instrueret især flyvescenerne der til tider fik pulsen op at køre. Godt spillet af Dicaprio, kunne godt li`de scener hvor han prøver at slippe væk fra folk eller afskyr dem. 5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
eminent film, IMO. Men langt fra en film der tiltaler alle. Klart en af Lynch mest syrede film, hvis du spørger mig. Det tog mig lidt tid inden jeg for alvor blev vild med filmen, men nu er jeg også meget glad for den.
Collateral (6015) skrev:
Den eneste af Lynchs film jeg har set endnu, og jeg fandt den fantastisk.
Den var fandme syret..!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det er jeg klar over, det store spørgsmål er om du fandt det positivt eller negativt. Selv var jeg, som nævnt, ret pjattet med filmen, blandt andet af den årsag.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#6021 BN 14 år siden
Er du færdig med at se den nu? Så må du lige smide et par ord om den, sammen med en karakter. ;-)
#6022 MMB 14 år siden
Jep, jeg er færdig. Jeg skal nok skrive lidt, men det bliver ikke alt for meget. :)
#6023 MMB 14 år siden
Så: http://filmz.dk/forum/tagwall/what-we-saw-number-1...
#6024 BN 14 år siden
Tak for en fin anmeldelse, som jeg også har en enkelt kommentar til.
#6025 MOVIE1000 14 år siden
#6026 MMB 14 år siden
Kom gerne med en anmeldelse. P.S. den kan godt være lidt hård at komme igennem. :)
#6027 MOVIE1000 14 år siden
#6028 MMB 14 år siden
Det var da godt, du kunne lide den så. ;)
Cate Blanchett er desuden intet mindre end fantastisk. :)
#6029 Bony 14 år siden
Den var fandme syret..!
#6030 Collateral 14 år siden
Det er jeg klar over, det store spørgsmål er om du fandt det positivt eller negativt. Selv var jeg, som nævnt, ret pjattet med filmen, blandt andet af den årsag.