Har fået købt mig Sopranos Sæson 3. Så den tager jeg, ellevild, hul på nu.
Efter at sæson 1 fik fanget mig ca. halvvejs inde i sæsonen, har jeg været meget begejstret for serien. Sæson 2 var ligeledes kanon god og jeg har længe set frem til at få fingrene i den tredje sæson. Den skulle egentlig have været en del af julegaveønskerne, men jeg har brug for en god serie til om aftenen, her mens jeg arbejder på Ba-projekt. Heldigvis er der stadig sæson 4-6 at ønske sig :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#6691 Steffan Rasmussen 14 år siden
#6692 Skeloboy 14 år siden
#6693 Bony 14 år siden
Er du seriøs? :-P Du skal nok få en anmeldelse, men du skal vide, at det var det tarveligste lort jeg længe har set. ;-)
#6694 Twister 14 år siden
Efter at sæson 1 fik fanget mig ca. halvvejs inde i sæsonen, har jeg været meget begejstret for serien. Sæson 2 var ligeledes kanon god og jeg har længe set frem til at få fingrene i den tredje sæson. Den skulle egentlig have været en del af julegaveønskerne, men jeg har brug for en god serie til om aftenen, her mens jeg arbejder på Ba-projekt. Heldigvis er der stadig sæson 4-6 at ønske sig :)
#6695 Wangsgaard 14 år siden
I am always serious !
#6696 Collateral 14 år siden
#6697 evermind 14 år siden
Selv vil jeg smide mig på sofaen og se Tucker & Dala vs. Evil ...
#6698 Collateral 14 år siden
...og et ganske stort hul i mit filmkiggeris CV.
#6699 Kruse 14 år siden
Prepare for skurkeslikning! :)
#6700 Bony 14 år siden
Ej, så vil jeg fandme også se den i aften. :-)