Gravatar

#7901 Twister 13 år siden

Mange tak :) Det ser jeg frem til at læse imorgen. Kan se at den booklet som følger med til min udgivelse ikke har det essay, så det er dejligt at have et link til det nu :) Der er derimod tre andre essays: David Furnham's essay "Playtime"; Claire Clouzot's essay "Journey to Tativille"; og Kevin Brownlow's "The most incredible 90 minutes". Mon ikke der nok skal være nogle godbidder på tværs af de fire essays :)

Benway (7900) skrev:
#7899 Dejligt at høre. For mig er den slet og ret en af de bedste film nogensinde lavet. Den kan godt være lidt svær at gå til, fordi den er så anderledes end, hvad man er vant til. Man skal på sin vis vende sig til at "se" på en helt anden måde. Jeg så den først, da jeg gik i gymnasiet, og var ikke umiddelbart helt solgt, men er siden vent tilbage til den mange gange, og over årene synes jeg den er blevet en rigere og rigere film.

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg tror at det er en film der kommer til at blive endnu bedre for mig ved gensyn. Allerede nu er jeg ihvertfald meget begejstret. Efter at have tygget lidt på filmen tror jeg umiddelbart den ender på en 8-9/10 hvis jeg skulle anvende IMDb-ratingen, her og nu.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7902 MOVIE1000 13 år siden

Endnu et Saw marathon er bragt til ende.......næsten :P

Skal se Saw 3D iaften (for første gang i 3D siden biografen).

Og ellers skal jeg igang med en hel del 3D titler jeg har købt. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7903 Takfornu 13 år siden

#7902 - En af mine anmelder kollegaer forærede mig alle 7 Saw film i fødselsdagsgave (Læs: Hadegave som han kaldte dem!) - Har kun set den første er de andre noget værd?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#7904 Kruse 13 år siden

Navarre3 (7903) skrev:
Har kun set den første er de andre noget værd?

Det går kun nedad bakke fra den første af.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7905 Takfornu 13 år siden

‎"Det Hvide Bånd" på DR2
Gravatar

#7906 Kruse 13 år siden

Navarre3 (7905) skrev:
‎"Det Hvide Bånd" på DR2

Nice! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7907 Åkepool 13 år siden

Navarre3 (7903) skrev:
er de andre noget værd?

Nope, intet værd.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7908 Takfornu 13 år siden

Åkepool (7907) skrev:
Nope, intet værd.
Tænkte jeg nok - derfor har jeg også sat dem til salg ;)
Gravatar

#7909 Lord Beef Jerky 13 år siden

Den første Saw er dårlig, de mange andre er så dårlige, at de er meget sjove, og derfor er de bedre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7910 Åkepool 13 år siden

Lord Beef Jerky (7909) skrev:
Den første Saw er dårlig

Tsk, tsk....
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: