Gravatar

#851 wimmie 14 år siden

Har jeg set :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#852 MOVIE1000 14 år siden

ser lidt lost imens jeg spiller batman arkham asylum bagefter skal jeg se Saw IV og V, imorgen skal jeg se Saw VI for første gang jeg glæder mig, jeg begynder at bilde mig selv ind at Jigsaw har en tvillinge bror, den ene med hår som er død, den anden som er skaldet med gedeskæg? så jeg er forberedt hvis det skulle dukke op i Saw VI :D, men jeg håber jeg tager fejl. i spørger sikkert også hvorfor jeg ikke ser den iaften? fordi imorgen er ejg alene hjemme så der skal hygges :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#853 evermind 14 år siden

Dawn of the Dead
Sugar Hill
Zombieland
Hard Rock Zombies
Død snø
Deadgirl
Zombie Strippers
Return of the Living Dead pt. II

- sammen med Z-crewet.

Ses på den anden side! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#854 ToxicBadger 14 år siden

Er lige midt i at se Boogie Nights, men er nødt til at stoppe for at nå at købe ind!
Gravatar

#855 Batsy 14 år siden

skal se jurassic park III, jeg har spekuleret i starten,
Hvilken dino spiste de der 2 mænd som var på båden var det Spinosaurresen eller hvad
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#856 MOVIE1000 14 år siden

Har lige set at på kanal 5 er der dansk tv premiere på mandag med National Treasure 2 :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#857 Kruse 14 år siden

Jeg skal til at se Moon på BD :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#858 Åkepool 14 år siden

#853 - Hold da kæft en røvfuld!!

Og jeg sidder her og kan næsten ikke overkomme at gå igang med en enkelt film :(

Men får jeg overtalt mig selv, bliver det nok "Nr. 5 lever".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#859 NightHawk 14 år siden

Opdagede lige forleden at Gregg Araki's komedie fra 2007, "Smiley Face", var lagt op på Youtube, (den film var så gået min opmærksomhed totalt forbi), og nu skal jeg i gang med anden halvdel af filmen.

Haha, Anna Faris er eddermanme sjov som MEGA hash vrag! :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#860 Twister 14 år siden

Jeg fortsætter med mit gensyn med Riget! Riget II: Episode 2
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: