Vi bliver næppe enige, BN, men det er også okay med mig.
I kan da være enige om, at i uenige om at være enige om hvilken Kong film der er bedst! I kan også være enige om i begge kan være enige om at i hedder Riqon og BN. I kan også være enige om at mit indlæg ikke giver stor mening, og i kan hvertfald også være enige om at Bacon er niiiice!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
"Kun 2005-versionen"? Så du er begejstret for effekterne (med en stop-motion-abedukke) i 1931-versionen?
Mit horn i siden på den går på at den, på trods af de latterligt dårlige effekter jeg beskrev tidligere, vandt en Oscar for bedste visuelle effekter, samme år som "Revenge of the Sith", som var den overlegen på alle punkter rent visuelt (og i mine øjne også alle andre punkter) ikke engang var nomineret.
Stadig den største skandale i Oscarhistorien. Alt andet blegner i forhold ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Mit horn i siden på den går på at den, på trods af de latterligt dårlige effekter jeg beskrev tidligere, vandt en Oscar for bedste visuelle effekter, samme år som "Revenge of the Sith", som var den overlegen på alle punkter rent visuelt (og i mine øjne også alle andre punkter) ikke engang var nomineret.
#9091 Batsy 13 år siden
I kan da være enige om, at i uenige om at være enige om hvilken Kong film der er bedst! I kan også være enige om i begge kan være enige om at i hedder Riqon og BN. I kan også være enige om at mit indlæg ikke giver stor mening, og i kan hvertfald også være enige om at Bacon er niiiice!
#9092 Riqon 13 år siden
#9093 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Jeg mener, Jeff Bridges, maaan!
#9094 Riqon 13 år siden
Alt for gammel til mig. Ikke HD nok :)
#9095 Batsy 13 år siden
Var det ham? LOL
#9096 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdhgnlwPS01qkcj9...
#9097 Batsy 13 år siden
LOL, nå nå, så blev man klogere på en dårlig film som sagtens kan ses som en guilty pleasure!
#9098 Åkepool 13 år siden
#9099 BN 13 år siden
Jaja, det ville jeg også have sagt, hvis jeg var for fej til at indrømme at have sagt noget forkert ...
#9100 BN 13 år siden
;-)