#32 - event horizon er virkelig en fed film - normalt er jeg ikke meget for Sam Neill, men lige her gør han det skidegodt.
Og IT - hvad kan man sige andet end, "they float downhere, they aaaaaall float, Georgie" ..... den rykker for vildt, liige bortset fra:
***spoiler*** lige bortset fra en lidt for tynd edderkoppeslutning, hvor alt går alt for stærkt, som om det bare skal afsluttes, efter et par timers rigtig dejlig opbyggen ***spoiler***
- but maybe that's just me?!!
Og hvad med Dyrekirkegården, nu hvor vi er ved mr. King - der er sgu også nogle klamme scener i den (og vi må jo ikke glemme at Lieutenant Tasha Yar er med - STNG rocks.... :)
Generelt med Stephen King er det et problem at han er så dygtig til at opbygge historien - så klimakset altid vil være en skuffelse. Jeg tror aldrig jeg har læst en SK bog hvor jeg ikke har følt at klimakset manglede noget - og det samme gælder for hans filmatiseringer (med untagelse af "Stand By Me").
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#35-helt enig-synd med edderkoppe finalen...men resten af filmen er så god at den-trods slutningen-stadig i min bog er en en super god creeper;)
Dyrekirkegården på film er INTET i sammenligning med bogen-filmen er nærmest en walt disney ved siden af...mage til klam bog har jeg dog aldrig læst...man kan lgefrem lugte den klamme church når man læser den...dyrekirkegården 2 nævner vi slet ikke vel :/
#31 p0lsefeeN 22 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#32 filmz-Mira 22 år siden
ellers var jeg også ret godt skræmt i event horizon-IT er også ret najs;)...har stadig darkwater i vente-shhhhh ikke spoile (duh hehe)!
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#33 filmz-Plimmer 22 år siden
#34 El vez 22 år siden
#35 22 år siden
Og IT - hvad kan man sige andet end, "they float downhere, they aaaaaall float, Georgie" ..... den rykker for vildt, liige bortset fra:
***spoiler*** lige bortset fra en lidt for tynd edderkoppeslutning, hvor alt går alt for stærkt, som om det bare skal afsluttes, efter et par timers rigtig dejlig opbyggen ***spoiler***
- but maybe that's just me?!!
Og hvad med Dyrekirkegården, nu hvor vi er ved mr. King - der er sgu også nogle klamme scener i den (og vi må jo ikke glemme at Lieutenant Tasha Yar er med - STNG rocks.... :)
#36 chandler75 22 år siden
#37 Corgan 22 år siden
#36: Glæder det også "The Green Mile"?
#38 skittlez 22 år siden
#39 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#40 filmz-Mira 22 år siden
Dyrekirkegården på film er INTET i sammenligning med bogen-filmen er nærmest en walt disney ved siden af...mage til klam bog har jeg dog aldrig læst...man kan lgefrem lugte den klamme church når man læser den...dyrekirkegården 2 nævner vi slet ikke vel :/
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "