Gravatar

#31 p0lsefeeN 22 år siden

#26 jeg vil godt gi dig helt ret i at Midsommer var en utrolig spooky film.. og foruden det har den et virkeligt fedt plot
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?)
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
Gravatar

#32 filmz-Mira 22 år siden

er særdeles enig i at midsommer er rigtig creepy med et godt plot...

ellers var jeg også ret godt skræmt i event horizon-IT er også ret najs;)...har stadig darkwater i vente-shhhhh ikke spoile (duh hehe)!

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#33 filmz-Plimmer 22 år siden

Af nyere film synes jeg faktisk at "May" var ret god. Det er tydeligt der ikke er det store budget og at det er instruktørens første film.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#34 El vez 22 år siden

Hvor har du set den, Plimmer ? Den ser fed ud.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

#35 22 år siden

#32 - event horizon er virkelig en fed film - normalt er jeg ikke meget for Sam Neill, men lige her gør han det skidegodt.

Og IT - hvad kan man sige andet end, "they float downhere, they aaaaaall float, Georgie" ..... den rykker for vildt, liige bortset fra:

***spoiler*** lige bortset fra en lidt for tynd edderkoppeslutning, hvor alt går alt for stærkt, som om det bare skal afsluttes, efter et par timers rigtig dejlig opbyggen ***spoiler***

- but maybe that's just me?!!

Og hvad med Dyrekirkegården, nu hvor vi er ved mr. King - der er sgu også nogle klamme scener i den (og vi må jo ikke glemme at Lieutenant Tasha Yar er med - STNG rocks.... :)
Gravatar

#36 chandler75 22 år siden

Generelt med Stephen King er det et problem at han er så dygtig til at opbygge historien - så klimakset altid vil være en skuffelse. Jeg tror aldrig jeg har læst en SK bog hvor jeg ikke har følt at klimakset manglede noget - og det samme gælder for hans filmatiseringer (med untagelse af "Stand By Me").
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#37 Corgan 22 år siden

#36: Glæder det også "The Green Mile"?
Gravatar

#38 skittlez 22 år siden

Jeg græder under klimakset i Shawshank R.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#39 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#37 Ja meget, jeg talte med den forleden, og den var stadig meget glad.. ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#40 filmz-Mira 22 år siden

#35-helt enig-synd med edderkoppe finalen...men resten af filmen er så god at den-trods slutningen-stadig i min bog er en en super god creeper;)

Dyrekirkegården på film er INTET i sammenligning med bogen-filmen er nærmest en walt disney ved siden af...mage til klam bog har jeg dog aldrig læst...man kan lgefrem lugte den klamme church når man læser den...dyrekirkegården 2 nævner vi slet ikke vel :/

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "

Skriv ny kommentar: