De sidste par dage, har der rundt omkring kørt en heftig diskussion omkring den musik vi hører. Startskudet blev nok leveret af Nakalay, og hans facination af Opeth, en slags Kroatisk cirkusmusik. Så har den kørt siden, også på #filmz.dk, hvor Fischer kom i modvind igår aftes, fordi han holder af Linkin Park, en slags blanding af negermusik og heavy..
Giv afløb her, for den slags musik du ikke kan lide. Lotti og Kandis gælder ikke, da de fleste af os sikkert hader det som kløe i skridtet, efter at have dusket en mellemsvær, polsk campingluder.
For mit vedkommende, har jeg opdaget at jeg afskyr den nye TV2. Og det fordi Steffen Brandt higer efter at lyde som en forelsket gymnasieelev i 2G, selvom han er en halvgammel mand, og burde synge om ting der er vigtige for hans alderssvarene. Hvad er det for et smart Århusiansk HF-kursus du er begyndt på, Steffen? Og behøver vi høre om det? "Lige meget hvad der sker/ på den sidste skoledag/ bliver vi de første kærester på Månen" JEZ..
Men værsgo´ og undskyld til Nakalay og Fischer, for at det lige var jer to jeg nævnte. Der er andre der skal revses, men det er der sikkert en masse der vil hjælpe med?
;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hov hov! Ikke pege fingre ad Opeth! Det er blasfemi! Ja, og så er de i øvrigt svenskere og spiller noget af det mest fortræffelige "progressive dødsmetal", der er til at opdrive.
Nå, men hvis jeg skal tilbage til emnet igen, så må jeg sige, at jeg altid har skyet reggea som pesten! Jeg HADER det. At høre Bob Marley stå og lalle i en eller anden hashrus, der har fået ham og en masse andre arbejdssky elementer til at udskyde til i morgen, hvad de burde have gjort i forrige uge, har sanmme virkning på mig som en håndfuld lange negle i fuld flugt ned over en tavle SKREEEEETCCHHAAAARRRGHHH!!!
Ja, og så har jeg heller ikke så meget fidus til den såkaldte "klynkerock" i form af Radiohead og deslige.
Jeg kan holde ud at høre på det meste musik ud over ovennævnte to nakkeskudskandidater, men det meste af det, der oscillerer op og ned ad diverse hitlister, siger mig ikke ret meget. R&B og hiphop lyder ikke decideret dårligt (i mine ører), men det er temmelig vanilla.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Kunne godt lide Linkin Park engang, men det er jeg hoppet helt fra nu. Det finder jeg faktisk en smule mærkeligt, da jeg tidligere ikke hørte andet end netop det band.
Nu er jeg skiftet over til Coldplay, Radiohead, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Mew, Spleen United osv.
Hvis der er én slags musik, jeg hader mere end nogen anden, er det helt sikkert technomusik. Gah, det er simpelthen skrækkeligt at se alle de unge på min alder danse til en blanding af forvrængede stemmer (der får dem til at lyde som enten mus eller store mennesker med et dybt tonefald), forfærdelige lyde og skrækkelige larm. Fy føj, jeg kan simpelthen ikke forholde mig til dem.
Ovenstående musikgenre, hvis navn jeg sjældent skriver / udtaler, da jeg kommer til at gyse ved tanken om den, er nok den genre, jeg hader værre end pesten.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#2 - Nu er du admin her, men kommer du ind på #filmz.dk skal jeg nok kick-banne dig :D
Det var undertegnede(overtegnede?), der brokkede sig over Linkin Park, og det vil jeg gøre til hver en tid. Forsangeren har mindre talent end en kvart baggårdskat.
Nu er det ikke fordi jeg aldrig har hørt Linkin Park, eller kun har hørt deres skive én gang og straks udtaler mig. Jeg har været indlagt til at høre på deres skive utallige gange. Min endelige holdning er, at de har lavet ét nummer, og derudover så lavet modificeringer af det samme nummer. Det er så inerverende og kedeligt.
Noget andet musik jeg hader er klynkepop. Radiohead og Coldplay har i det mindste lidt fine sange, men kopister som Saybia's tuderi kan jeg ikke holde ud.
Derudover hader jeg det meste Techno (og afarter), moderne RnB (elsker klassisk Rhytm 'n Blues), trælse boybands, Tøser uden talent (men med gode talenter...), moderne hippedihop (giv mig noget old school, yeah), og så 99.8% af alt nu-metal og emo.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er helt enig med NayZe hvad angår Linkin Park. De har kun lavet et nummer. Det nummer kan man så lide eller ej, men resten har altså bare været remixes.
Aprospos klynkemusik, så har Kashmir fanme også solgt ud. De er definitionen af "has-been"!
Jeg spytter også i retning af James Blunt og alt det der "musik" de spiller i heavy rotation. Jeg er ved at blive sindsyg af det, det er så ringe, at jeg heller ville have en tilrettelagt tarmskyldning af en tyk mand i lædertøj!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
limp bizkit, linkin park, opeth, POD, alt pop og rock hits osv. Det er stygt at man ikke kan tænde for sit fjernsyn uden at få 1200 "hits" i hovedet af et eller andet latterligt band/whatever. Hader det. Den eneste vej frem er hardstyle, hardcore, darcore, psytrance, hardtrance, hardhouse og ej forglemme acid. ses
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet. http://derb.dk
#1 davenport 20 år siden
Startskudet blev nok leveret af Nakalay, og hans facination af Opeth, en slags Kroatisk cirkusmusik.
Så har den kørt siden, også på #filmz.dk, hvor Fischer kom i modvind igår aftes, fordi han holder af Linkin Park, en slags blanding af negermusik og heavy..
Giv afløb her, for den slags musik du ikke kan lide. Lotti og Kandis gælder ikke, da de fleste af os sikkert hader det som kløe i skridtet, efter at have dusket en mellemsvær, polsk campingluder.
For mit vedkommende, har jeg opdaget at jeg afskyr den nye TV2. Og det fordi Steffen Brandt higer efter at lyde som en forelsket gymnasieelev i 2G, selvom han er en halvgammel mand, og burde synge om ting der er vigtige for hans alderssvarene.
Hvad er det for et smart Århusiansk HF-kursus du er begyndt på, Steffen? Og behøver vi høre om det?
"Lige meget hvad der sker/ på den sidste skoledag/ bliver vi de første kærester på Månen" JEZ..
Men værsgo´ og undskyld til Nakalay og Fischer, for at det lige var jer to jeg nævnte. Der er andre der skal revses, men det er der sikkert en masse der vil hjælpe med?
;)
#2 azathoth 20 år siden
#3 filmz-yoshimura 20 år siden
Nå, men hvis jeg skal tilbage til emnet igen, så må jeg sige, at jeg altid har skyet reggea som pesten! Jeg HADER det. At høre Bob Marley stå og lalle i en eller anden hashrus, der har fået ham og en masse andre arbejdssky elementer til at udskyde til i morgen, hvad de burde have gjort i forrige uge, har sanmme virkning på mig som en håndfuld lange negle i fuld flugt ned over en tavle SKREEEEETCCHHAAAARRRGHHH!!!
Ja, og så har jeg heller ikke så meget fidus til den såkaldte "klynkerock" i form af Radiohead og deslige.
Jeg kan holde ud at høre på det meste musik ud over ovennævnte to nakkeskudskandidater, men det meste af det, der oscillerer op og ned ad diverse hitlister, siger mig ikke ret meget. R&B og hiphop lyder ikke decideret dårligt (i mine ører), men det er temmelig vanilla.
#4 filmz-gofferoffer 20 år siden
Kunne godt lide Linkin Park engang, men det er jeg hoppet helt fra nu. Det finder jeg faktisk en smule mærkeligt, da jeg tidligere ikke hørte andet end netop det band.
Nu er jeg skiftet over til Coldplay, Radiohead, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Mew, Spleen United osv.
Hvis der er én slags musik, jeg hader mere end nogen anden, er det helt sikkert technomusik. Gah, det er simpelthen skrækkeligt at se alle de unge på min alder danse til en blanding af forvrængede stemmer (der får dem til at lyde som enten mus eller store mennesker med et dybt tonefald), forfærdelige lyde og skrækkelige larm. Fy føj, jeg kan simpelthen ikke forholde mig til dem.
Ovenstående musikgenre, hvis navn jeg sjældent skriver / udtaler, da jeg kommer til at gyse ved tanken om den, er nok den genre, jeg hader værre end pesten.
#5 dyg 20 år siden
Det var undertegnede(overtegnede?), der brokkede sig over Linkin Park, og det vil jeg gøre til hver en tid. Forsangeren har mindre talent end en kvart baggårdskat.
Nu er det ikke fordi jeg aldrig har hørt Linkin Park, eller kun har hørt deres skive én gang og straks udtaler mig. Jeg har været indlagt til at høre på deres skive utallige gange. Min endelige holdning er, at de har lavet ét nummer, og derudover så lavet modificeringer af det samme nummer. Det er så inerverende og kedeligt.
Noget andet musik jeg hader er klynkepop. Radiohead og Coldplay har i det mindste lidt fine sange, men kopister som Saybia's tuderi kan jeg ikke holde ud.
Derudover hader jeg det meste Techno (og afarter), moderne RnB (elsker klassisk Rhytm 'n Blues), trælse boybands, Tøser uden talent (men med gode talenter...), moderne hippedihop (giv mig noget old school, yeah), og så 99.8% af alt nu-metal og emo.
#6 lagoni 20 år siden
Og lad være med at skælde mig ud, har hørt det meste før.
#7 bobber 20 år siden
#8 davenport 20 år siden
De er definitionen af "has-been"!
Jeg spytter også i retning af James Blunt og alt det der "musik" de spiller i heavy rotation. Jeg er ved at blive sindsyg af det, det er så ringe, at jeg heller ville have en tilrettelagt tarmskyldning af en tyk mand i lædertøj!
#9 filmz-derb 20 år siden
ses
http://derb.dk
#10 davenport 20 år siden