Gravatar

#31 NightHawk 20 år siden

# 30 -

Du har min dybeste medfølelse mht. naboen! Ku du evt. ikke låse dig ind i hans leglighed og klippe stregene på guitaren over og derpå brænde resten. Hvis det ikke virker, så må sidste udvej være, at hyre NFL kicker Morten Andersen. Tror sagtens han med det rette tilløb, ku få placeret ham et sted imellem Herfølge og Køge :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#32 weebs 20 år siden

Skid de kristne i munden!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#33 gi-jones 20 år siden

#29: Hehe Den Hellige Multimediekrig
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#34 stefsims 20 år siden

Generelt:
RnB, Rap, hiphop, alt negermusik undtagen blues, tuderock, disco-/dance-musik, nu-metal, glam og glitter rock, det meste elektroniske musik og det meste indenfor top 40 på de fleste landes hitlister.
Fusionsjazz (folk skal ikke spille solo på samme tid så går meningen med solo ligesom i sig selv.... Nå !? Det skal lyde sådan...?!?)

og for at være personlig:
TV2, Sabya, Tim Christensen, NIK OG JAY, Brother/Sister, Iron Maiden (hader Dickinsons stemme), Robbie Williams, Coldplay (Jeg kan ikke se det store i dem), Radiohead, Carpark North, Mew, U2,
Fred Durst (fordi Limp Bizkit's første var så fed og sidenhen er de blevet så ringe)
Røv, jeg kunne jo blive ved i det uendelige.

Jeg slutter op om #8
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#35 davenport 20 år siden

...Og det var faktisk dig der introducerede mig for Radiohead på gym...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#36 stefsims 20 år siden

Yeah... I'm a creep... ;D

Og jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har lavet noget bedre siden.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#37 gi-jones 20 år siden

#34: hehe, NIK OG JAY.

HØRT! FANDME!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38 myggen 20 år siden

#34: Hov hov, fusionsjazz er da som hovedregel fremragende? Jeg tror du tænker på noget af det mere eksperimenterende 'after hours'-jazz, som i øvrigt også kan være fantastisk.

Nå, men det var ikke meningen med denne tråd. Jeg tror jeg vil nøjes med at slutte om om Nik&Jay-hadet, og så lige tilføje stort set alt rap siden Mc Einar. Dertil kommer det meste R'n'B (med All Saints som det tætteste man kommer på en rar undtagelse).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#39 El vez 20 år siden

#38 Pas nu på, østkyst hustlers har vist ganske gode takter :)

Desuden er det jo en skændsel at man nærmest kalder alt pop hvor en neger deltager, R'n'B eller soul. Det er en helt forkert opfattelse og de eneste der virkelig formår at holde liv i genren er Tower of Power!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#40 Skobbolop 20 år siden

negermusik.. og "i hate my parents" musik, så som good charlotte, blink 182, link park (den slags musik mener jeg kun hører til blandt vrede teenagere der pretender at de godt kan li god musik) :D

personligt finder jeg radiohead geniale... mage til opfindsomt band skal man sgu lede længe efter...

Skriv ny kommentar: